جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 اختتامیه همایش مخالفت با کنفرانس منامه

حوزه/ جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین همایشی با عنوان "حق حاکمیت برای صلح و شکوفایی" در بیروت با حضور شخصیت های عربی و اسلامی، سیاسی، اقتصادی، پارلمانی و رسانه‌ای از کشور های مختلف برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین همایشی با عنوان "حق حاکمیت برای صلح و شکوفایی" در بیروت پایتخت لبنان با حضور شخصیت های عربی و اسلامی، سیاسی، اقتصادی، پارلمانی و رسانه ای از کشور های مختلف برگزار کرد.

این همایش به خطرات معامله قرن و کنفرانسی که از سوی آمریکا و اسرائیل و همکاری کشور های حاشیه خلیج فارس در بحرین برگزار می شود، پرداخت.

حاضرین در این همایش ابعاد مختلف مسئله فلسطین، راه های حمایت از آن، اهمیت مقابله با موج عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی و شکست معامله قرن را مورد بررسی قرار دادند.

این همایش در پایان بیانیه ای صادر کرد که مهمترین بند های آن به شرح زیر است:

1- قدردانی از موضع جامع فلسطینی ها در مخالفت با مشارکت در کنفرانس منامه و تحریم آن و دعوت به آشتی ملی فلسطین.

2- شاخه های فلسطینی و مؤسسات و دستگاه قضا فلسطینی تمامی کسانی که در کنفرانس بحرین مشارکت می کنند را خائن می دانند.

3- لغو پیمان نامه اسلو و تمام توافق نامه هایی که با رژیم اسرائیل امضا شده و این رژیم با اجرای معامله قرن آن را به صورت عملی لغو کرده است.

4- استمرار جرم انگاری عادی سازی روابط با اسرائیل از سوی احزاب سیاسی، موسسات جامعه مدنی، اتحادیه ها و پارلمان های کشور های مختلف و خیانت انگاری عادی سازی روابط.

5- استمرار جنبش مردمی در کشور های مختلف جهان در مخالفت با معامله قرن و تمامی طرح های عادی سازی روابط با اسرائیل.

6- دعوت از کشور های شرکت کننده در این کنفرانس به تحریم آن و ایستادگی در کنار ملت فلسطین.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha