سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
وکلای زن مسلمان در فیلادفیا، برنامه «کرامت» برگزار می کنند

حوزه/ در برنامه سازمان «کرامت» که بنیانگذار آن جمعی از وکلای زن مسلمان در شهر فیلادفیلا هستند، هدف آشناسازی مردم با اسلام بوده و بسیاری زنان موفق از کشورهای مختلف دنیا شرکت می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از phillytrib، جمعی از وکلای زن مسلمان در شهر فیلادلفیای آمریکا، قصد دارند به مردم درباره اسلام و مسلمانان آگاهی رسانی انجام دهند.

رحمه عبدالعلیم که بنیانگذار سازمانی با نام «کرامت» می باشد، فعالیت های زیادی در این رابطه از جمله برگزاری برنامه های سالانه تابستانی «حقوقی و رهبری» انجام می دهد. هر ساله برنامه تابستانی «کرامت» جمعی از بانوان از سرتاسر کره زمین را برای مطالعه و یادگیری از یکدیگر گردهم جمع آوری می کند. این بانوان مسلمان از اساتید برجسته از رشته های علمی متعدد خواهند بود. برنامه مذکور سه هفته به طول انجامیده و تمرکز اصلی آن بر روی سه مقوله «قوانین اسلامی، حل منازعات و هدایت و رهبری» می باشد.

برنامه مذکور در واشنگتن دی سی مستقر بوده، که بخشی از آن در فیلادلفیا نیز به اجرا گذاشته می شود. در این برنامه تابستانی کرامت افرادی از فیلادلفیا و کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه، نیجریه، کنیا، فرانسه، عربستان، پاکستان، و ایالت های دیگر آمریکا از جمله تگزاس، جورجیا، ویرجینیا و اوهایو حضور دارند.

عبدالعلیم در این باره گفت: بسیار مهم است که زنان اجتماعاتی را ببینند که زنان در مساجد جایگاهی دارند. ما بر این موضوع تاکید داریم و می خواستیم به آن ها یک نمونه واقعی در زندگی بدهیم. ما شرکت کنندگانی از نقاط مختلف جهان داریم و آن ها مشتاق شرکت در برنامه ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha