جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشنواره سالانه «غذای حلال» در لانگ آیلند برگزار می شود + تصاویر

حوزه/ گروهی از جوانان مسلمان در لانگ ایلند از جمله جمعی از دانشگاهیان که اکثرا فرزندان مهاجران و پناهندگان هستند، جشنواره سالانه «غذای حلال» با حضور ۵۰ فروشنده غرفه دار در نیویورک راه اندازی کرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از نیویورک تایمز، جشنواره آزاد «غذای حلال» با حضور 50 غرفه دار، 29 ژوئن یعنی 4 روز دیگر در لانگ آیلند در ایالت نیویورک آمریکا برگزار می شود.

یک گروه کوچک 20 نفره که اکثریت آنان را جوانان مسلمان دانشگاهی تشکیل می دهند، ایده جشنواره سالانه غذای حلال در لانگ آیلند را پیگیری کردند. نوران عمر، مدیر خلاقیت پزشکی رویداد در این باره گفت: همه برگزارکنندگان والدین مهاجر و پناهنده دارند و می خواستند این احساس را که بخشی از جامعه محسوب می شوند در میان مسلمانان و دیگر گروه ها ایجاد کنند.

به گفته وی تقریبا 50 فروشنده مختلف در این گردهمایی شرکت کرده و رویدادهای ویژه ای برای روز جشنواره از جمله این برنامه ها مسابقه «هات داگ خوری» و نمایش های «آشپزی» قرار داده شده اند.

جشنواره قرار است روز شنبه از ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر در سالن بزرگ یادبود سربازان ناسائو در لانگ آیلند برگزار شود و شرکت در آن برای همگان آزاد خواهد بود.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha