جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: دشمنان با طراحی و اجرای برنامه های مخرب، در تلاش برای انحراف نسل جوان هستند، لذا باید در برابر توطئه های آنان، سنگرهای مستحکمی از اعتقادات بنا نهاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در نشست مسئولین بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قزوین که در محل این اتحادیه برگزار شد، گفت: خوشبختانه بسیج دانش آموزی قزوین در سال گذشته طرح اردوی ولایت را برای دانش آموزان منتخب استان برگزار کرد، لذا باید تداوم داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان امانتی از طرف خانواده ها هستند که در اختیار شما قرار داده اند، بنابراین باید در ایام اوقات فراغت تابستان برنامه های خوب و بصیرتی برای آنها داشته باشید.

مدیر حوزه علمیه قزوین به توطئه های دشمنان علیه نوجوانان، جوانان و خانواده  ها اشاره و بیان کرد: دشمنان با طراحی و اجرای برنامه های مخرب، در تلاش برای انحراف نسل جوان هستند، لذا باید در برابر توطئه های آنان، سنگرهای مستحکمی از اعتقادات بنا نهاده شود.

وی تصریح کرد: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم کانون خانواده های ایرانی را با فضای مجازی و تولیدات م ضد اسلامی و فرهنگی مورد هدف قرار داده، در چنین شرایطی بهترین راه مقابله بصیرت افزایی و ولایت مداری است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی آشنا سازی دانش آموزان با وصایای شهدای را ضروری دانست و  اظهار کرد: جوانان باید هوشیار باشند و به شهدا توسل کنند و زندگینامه و وصیت نامه آنان را مطالعه نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha