جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت‌الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی بیانیه ای گفت: کنفرانس منامه تلاشی برای وارد کردن رژیم غاصب صهیونیستی در صفوف عربی و اسلامی است تا زمینه برای اجرای معامله ننگین و شوم قرن و فروش فلسطین با ارزان ترین قیمت فراهم شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان طی بیانیه ای گفت: کنفرانس منامه تلاشی برای وارد کردن رژیم غاصب صهیونیستی در صفوف عربی و اسلامی است تا زمینه برای اجرای معامله ننگین و شوم قرن و فروش فلسطین با ارزان ترین قیمت فراهم شود.

وی ادامه داد: توطئه کنندگان و عادی کنندگان روابط فراموش کردند که فلسطین سرزمینی مقدس است که قابل خرید و فروش نیست و هرگونه عادی سازی رابطه با ظالم، مشارکت در ظلم و ستم اوست.

آیت الله قبلان افزود: تا زمانی که در امت ما قلوبی که از تسلیم در برابر ظلم امتناع می کنند و ننگ و عار را نمی پذیرند، پیروزی هم پیمان ما خواهد بود.

رئیس مجلس اعلای شیعیان تاکید کرد: فلسطین سرزمین انبیاست و هرگونه راه حلی که در آن بعد از بازگشت آوارگان به وطن، قدس پایتخت فلسطین نباشد، خیانت به دین، ضایع کردن حقوق و تعرض به کرامت ماست.

آیت الله قبلان از اعراب، مسلمانان و مسیحیان خواست وجدان خود را بیدار نگه داشته و مسیر خود را درست کنند و برای یاری دین، ارزش های اخلاقی و انسانی وارد عمل شوند و ملت فلسطین را یاری کرده و مقدسات آن را از لوث وجود یهودی ها نجات دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha