سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی بحرین در بیانیه ای تاکید کرد: ننگ بر رژیم آل خلیفه و مقامات آن که با میزبانی از کنفرانس خیانت، به نگهبان رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین در خصوص کنفرانس منامه که با هدف فروش مسئله فلسطین برگزار می شود، بیانیه ای صادر کرد.

این جمعیت در بیانیه خود تاکید کرد: ننگ بر رژیم آل خلیفه و مقامات آن که با میزبانی از کنفرانس خیانت، به نگهبان رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وفاق اسلامی تصریح کرد: تمامی اقشار ملت بحرین از رژیم آل خلیفه اعلام برائت کرده و با میزبانی بحرین در جهت خدمت به طرح صهیونیستی تروریستی کاملاً مخالفند.

این حزب اسلامی افزود: این کنفرانس از زمان اعلام جزئیات آن تا آمادگی برای اجرای آن نشان داد که رژیم آل خلیفه و مجریان آن به دنبال لگد مال کردن مسئله فلسطین و اعراب و مسلمانان هستند و حتی پا را از این فرا تر گذاشته به تمامی مقدسات، ارزش ها و ادیان توهین کردند.

این حزب بحرینی تاکید کرد: قدس و فلسطین اعتقاد راسخی است که در عقل و دل بحرینی ها قرار دارد و در خصوص یک ذره از خاک آن کوتاهی نخواهند کرد.

وفاق ملی افزود: معامله قرن و کنفرانس منامه ایمان مردم را در این خصوص راسخ تر می کند و خائنان و کسانی که به دنبال عادی سازی روابط هستند، شکسته خورده و این شکست موجب افزایش تمسک به فلسطین و اتحاد عربی و اسلامی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha