پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بازدید آیت‌الله ری‌شهری از دفتر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور در محل ساختمان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت قم از این مجموعه بازدید کرد و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری در قم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با حضور در محل ساختمان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت قم از این مجموعه بازدید کرد و در جریان برنامه‌ها و فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری در قم قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی قاضی عسکر در جریان بازدید آیت‌الله ری‌شهری، وی را همراهی می‌کردند.

آیت‌الله ری‌شهری در این بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه تخصصی حج و زیارت و موزه تخصصی حج بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.

علی‌اکبر ضیائی، رئیس پژوهشکده حج و زیارت نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه ارائه کرد و گفت: در سال گذشته نشست‌های علمی و تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه حج و زیارت برگزار شد که با استقبال خوب روحانیان روبه‌رو شدیم.

وی همچنین فعالیت‌های پیش روی پژوهشکده حج و زیارت را برای آیت‌الله ری‌شهری تشریح کرد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha