پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پذیرش

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران یزد از آغاز زمان ثبت نام متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران استان از ۲۳ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، سومین جلسه ستاد پذیرش داوطلبان سطح دو مدارس علمیه خواهران استان یزد در دفتر حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی با اشاره به آغاز زمان ثبت نام متقاضیان ورود به مدارس علمیه خواهران از 23 تیرماه، همزمان با ولادت باسعادت حضرت امام رضا (علیه السلام) بیان کرد: امسال همانند سال های گذشته باید با کمک یکدیگر، بهره گیری از امکانات موجود و همفکری، در زمینه یافتن راه های مؤثر اطلاع رسانی، تبلیغات و جذب داوطلبان نخبه و با انگیزه برای تحصیل در حوزه خواهران اقدامات لازم صورت گیرد.

در ادامه این جلسه، ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل ستاد پذیرش و پیگیری اقدامات انجام شده، مقرر شد تمام فعالیت هایی که در سنوات گذشته نسبت به امر پذیرش صورت گرفته است، امسال نیز به نحو مطلوب انجام پذیرد و اقدامات جدیدی که در راستای کمک به اطلاع رسانی و پذیرش علاقه مندان تحصیل در حوزه است عملیاتی شود.

استفاده از ظرفیت طلاب موفق و توانمند مدارس علمیه خواهران استان در امر پذیرش و تبلیغ چهره به چهره توسط آنان، تهیه و تنظیم بروشور در خصوص شرائط و نحوه پذیرش و پخش در بین دانش آموزان جامعه هدف، طراحی و نصب بنر تبلیغات پذیرش در سطح شهر، برگزاری کنفرانس خبری مدیر محترم استان با محوریت بیان خدمات و فعالیت های حوزه خواهران استان و اعلام آغاز پذیرش سراسری در مقطع سطح دو در رسانه های محلی، از موارد دیگری بود که در خصوص آن ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این نشست مصوب شد: مدارس علمیه گزارشی از فعالیت هایی را که تاکنون در راستای پذیرش داوطلبان انجام داده اند تهیه نموده و به مدیریت استان ارسال نمایند.

برگزاری نشستی با حضور مدیران مدارس استان به منظور انتقال تجربیات آنان و شناسایی نقاط قوت و ضعف پذیرش سال های گذشته، از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد در آینده ای نزدیک این نشست برگزار شود.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha