شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبک زندگی قرآنی

حوزه/ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر از برگزاری ۱۱ کارگاه سبک زندگی قرآنی در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، ابراهیم مرادی امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری 11 کارگاه سبک زندگی قرآنی در سال 97  خبر داد و به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان پرداخت و گفت: این کارگاه ها با حضور اساتید پیشکسوت قرآنی در مرکز و 11 منطقه استان شامل کنگان، دیر، جم، شهنیاء، انارستان، گناوه، عامری، دیلم، خورموج و برازجان برگزار شد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر، ثبت رسمی و نهایی اتحادیه مدغم در اداره ثبت شرکت‌های غیر تجاری استان بوشهر، برگزاری تمامی طرح‌های واگذاری اداره امور قرآنی استان به اتحادیه طبق تفاهم‌نامه و برگزاری جلسه ماهیانه و فصلی (هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت) استان بوشهر طبق جدول زمان‌بندی را از اقدامات مهم اتحادیه عنوان کرد.

مرادی اجرای محافل قرآنی دهه فجر تحت عنوان(کاروان فجر قرآنی )در سراسر استان، برگزاری کارگاه آموزشی مدیران موسسات به مدت 2 روز در مرکز استان و برگزاری جشن رمضان شامل 18 محفل قرآنی با حضور قاری ممتاز و بین المللی حاج سید جواد حسینی از مشهد مقدس را از دیگر فعالیت‌های قرآنی اتحادیه در سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان بوشهر گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، دیدار با معاونین استاندار بوشهر، کمک به برگزرای نمایشگاه قرآنی کتاب با 50 درصد تخفیف در ماه مبارک رمضان در سالن 9 دی بوشهر و برگزاری جشنواره قرآنی رمضان در ماه مبارک رمضان از سایر فعالیت‌های اتحادیه در سال گذشته هستند.

وی تکریم از مؤسسات و فعالان قرآنی استان با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در بهمن 97، بازدید و نظارت بر مؤسسات قرآنی استان، برگزاری سه پایگاه قرآنی در ایام اربعین موکب قرآنی اربعین در عراق(عمود 707 – خیابان خیمه گاه کربلا – خیابان هتل جواهر کربلا) و برگزاری جلسات انجمن خیرین قرآنی استان و تعیین هیات رئیسه آن را از دیگر اقدامات انجام شده اتحادیه در سال گذشته بیان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha