جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدارس علوم و معارف اسلامی

مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نقش محوری در تربیت اسلامی نسل جوان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، منیژه چمانی ظهر امروز در مراسمی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان یک نهاد کاملا دینی مذهبی است که وظیفه اشاعه ، تثبیت و اعتلای فرهنگ پر بار اسلامی را در جامعه اسلامی ایران بر عهده دارد.

 
مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار ادامه داد: با توجه به گستردگی فعالیت‌های فرهنگی و دینی در جامعه اسلامی لذا بار مسئولیت این سازمان بسیار سنگین است و از همین رو برای برنامه‌ریزی بهتر و نظارت دقیق‌تر برخی از مسئولیت‌ها بر عهده مؤسسات و مجامع وابسته به این سازمان قرار گرفته است.


وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا نقش محوری در تربیت اسلامی نسل جوان دارند، تاکید کرد: یکی از مجامع وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور هستند.


چمانی اضافه کرد: با توجه به نقش محوری مدارس و آموزش، و پرورش بر تربیت اسلامی نسل جوان و تاثیرگذاری معلمان بر جوانان مملکت، لذا وظیفه خطیری در این راستا بر عهده مدارس معارف اسلامی قرار دارد. 


مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای دلوار تصریح کرد: در مدارس معارف اسلامی تلاش می‌شود تا ضمن تدریس دروس خاص این رشته، جوانانی متعهد، دیندار و آشنا به اصول و احکام و فرهنگ اسلامی تربیت شوند تا جایی که این جوانان همچون سربازانی قدرتمند بتوانند حافظ و مدافع ارزش‌های جامعه اسلامی در مقابل تبلیغات سوء و اشاعه فرهنگ ضد دینی دشمنان باشند.


وی گفت: با توجه به تلاش‌های دشمنان نظام و دین اسلام و حملات فرهنگی و ضد دینی در سال‌های اخیر به کشور عزیزمان لازم است سازمان تبلیغات اسلامی نقش بسیار پر بارتر و موثرتری در راه اشاعه فرهنگ اسلامی و دفاع از ارزش های دینی داشته باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha