جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید احمد میردامادی

حجت الاسلام میردامادی در جمع مردم همدان گفت: جامعه ای که همه حوزه ها و مردم به دنبال ولایت و صحبت از ولایت هستند، اما وزارت ارشادش به دنبال برگزاری کنسرت باشد نمی تواند به راحتی به هدف اصلی خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام سید احمد میردامادی، ظهر امروز در مراسم سوگواری شهادت رئیس مذهب جعفری و بزرگداشت جمعی از شاگردان مکتب آن حضرت، در همدان با بیان این که برای عاقبت به خیری باید در مسیر ولایت گام برداریم، گفت: اگر امروز امنیت می خواهیم باید آن را در سایه ولایت دید، بنابراین باید به دنبال جامعه ای ولایی باشیم.

وی با تشکر از اقدامات نیروی انتظامی، خاطر نشان کرد: ما به اقدامات برادران و خواهرانمان در نیروی انتظامی احترام می گذاریم، اما نباید فراموش کنیم امنیت اجتماعی واقعی به زیاد کردن نیروی نظامی و دادگاه ها نیست، بلکه باید کار فرهنگی کرد.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: در انگلیس برای هر 10 نفر یک دوربین وجود دارد که وظیفه اش ایجاد امنیت است، اما زمانی که در چند دقیقه برق رفت و دوربین ها از کار افتاد شاهد هزاران جنایت در این کشور بودیم، لذا وجود این موضوعات تضمین کننده امنیت نبوده و نخواهد بود.

وی با بیان این که برای رسیدن به هدف نهایی، همه جامعه باید یک صدا باشند، اظهار داشت: جامعه ای که همه حوزه ها و مردم به دنبال ولایت و صحبت از ولایت هستند، اما وزارت ارشادش به دنبال برگزاری کنسرت باشد نمی تواند به راحتی به هدف اصلی خود برسد.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر این که هدف در جامعه اسلامی مشخص است، یادآور شد: جامعه ای باید انتظار تعالی پیدا کردن داشته باشد که همه قوایش در راستای ولایت حرکت کنند.

وی راه رسیدن انسان به کرامت را در میزان دین داری عنوان کرد و گفت: اگر مسئولی غیر از این حرکت کرد و به دنبال دینداری و رضایت مردم نبود، باید در اخلاص کار او شک کرد.

حجت الاسلام میردامادی با بیان این که چه کنیم تا همه اعمالمان در مسیر عبودیت باشد، اظهار داشت: وارد شدن به وادی ولایت زمینه ساز قرار گرفتن در جایگاه عبودیت است و اینجاست که حتی خواب انسان هم عبادت محسوب می شود.

وی ادامه داد: هنگامی که خارج از ولایت باشیم، قران خواندن انسان هم باعث عذاب او خواهد شد همانند آل سعود که علیرغم همه جنایت ها باز هم دم از خادم الحرمینی می زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha