پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عزاداری در بوشهر

مردم استان بوشهر همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مردم استان بوشهر همزمان با مردم سراسر ایران اسلامی در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) به سوگواری و عزاداری پرداختند.

در شهر بوشهر عزاداران در قالب در دسته جات سینه زنی و زنجیرزنی با اجتماع در میدان امام خمینی(ره)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت نشان دارند و مسیر این میدان امام خمینی(ره) این شهر را تا حسینیه عاشقان ثارالله را عزاداری کردند.

سید ناصر فاطمی مسؤول کانون مداحان آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: این مراسم با همت آستان قدس رضوی، سپاه امام صادق(ع) استان و هیئات های مذهبی شهرستان بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت های مذهبی شهرستان بوشهر افزود: دسته جات عزاداری زنجیرزنی و سینه زنی پس از طی مسافتی وارد حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر شدند و اجتماعی بزرگی را شکل دادند.

وی افزود: در این مراسم حجت الاسلام محمد عوض پور از اساتید حوزه علمیه بوشهر به سخنرانی  همچنین حاج حمید فاریابی از مداحان اهل بیت به مرثیه سرایی پرداخت.

گفتنی است این مراسم در بسیاری از تکایا و حسینیه های شهر برگزار شد و مردم این استان در غم شهادت امام صادق(ع) اشک ماتم ریختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha