سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 497349
۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
حجت الاسلام یوسف جمالی

حوزه/ سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر از حضور تعدادی از خادمین حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد و گفت: شش خادم از ۱۸ تا ۲۴ تیر ماه وارد استان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، صبح امروز در نشست با سررابطین کانون‌های موضوع آستان قدس رضوی در بوشهر از برگزاری برنامه‌هایی به مناسبت دهه کرامت خبر داد و اظهار داشت: نگاه به بعد معرفتی دهه کرامت بسیار مهم است و اگر این دهه بگذرد و نتوانسته باشیم به معرفت مردم اضافه کنیم در کار خود موفق نبوده‌ایم.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه مردم تشنه سیره اهل بیت(ع) در زندگی خود هستند ابراز داشت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای الگو قراردادن سیره اهل بیت(ع) در زندگی است.

وی یکی از مهمترین برنامه‌های دهه کرامت را برگزاری مراسمات زیر سایه خورشید عنوان کرد و اظهار داشت: ظرفیت زیر سایه خورشید چندین برابر شده است و استان بوشهر در این چند سال اخیر جزو برترین استان‌ها در برگزاری این برنامه بوده است.

حجت الاسلام جمالی از حضور تعدادی از خادمین حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت در استان بوشهر خبر داد و گفت: شش خادم از 18 تا 24 تیر ماه وارد استان می‌شوند.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و به ویژه صدا و سیما برای انعکاس برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و افزود: رسانه‌ها فرصتی برای معرفی سبک زندگی رضوی هستند و این سبک زندگی در قالب‌های مختلف همچون هنر می‌تواند جلوه کند.

وی با بیان اینکه تلاش داریم برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت برگزار کنیم گفت: برنامه‌هایی را با موضوع هنر، عفاف و حجاب در دستور کار داریم.

 گفتنی است در این جلسه قائدی به عنوان دبیر برنامه های زیر سایه خورشید در استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha