پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
الوفاق

حوزه/ الوفاق تاکید کرد: رژیم بحرین با بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بزرگی محصور شده که آن را به مرز فروپاشی پایه های قواعد اجتماعی و همزیستی کشانده و دیگر هیچ قاعده و یا ارزشی بر رابطه ما بین حکومت و ملت حکم‌فرما نیست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای در خصوص نشست بحرین گفت: نشست بحرین که در منامه و در راستای آمادگی برای معامله قرن برگزار شد، در شرایط امنیتی و سیاسی بسیار خطیر و دقیق داخلی بحرین صورت گرفت.

الوفاق تاکید کرد: رژیم بحرین با بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بزرگی محصور شده که آن را به مرز فروپاشی پایه های قواعد اجتماعی و همزیستی کشانده و دیگر هیچ قاعده و یا ارزشی بر رابطه ما بین حکومت و ملت حکم‌فرما نیست.

این جمعیت همچنین آورده است رژیم بحرین با زبان سرکوب و خشونت و اسلحه و در غیاب دولتی موسساتی امور را با غرور و استبداد کامل به دست گرفته و نه برای قانون اساسی و نه هیچ قانون دیگری و نه معاهده ها و قوانین و تفاهمنامه ها بین المللی حتی آنهایی که خود به امضا رسانده ارزشی قائل نیست.

در این بیانیه آمده است: رژیم بحرین بیش از ۵۰۰۰ فعال سیاسی را بازداشت کرده و سیستم قضایی را مانند دادگاه های تفتیش قرون وسطی اداره می نماید و همچنین تمامی بخش های دولتی امنیتی، نظامی، ارتشی، خدماتی و اداری را به خدمت تصمیم های امنیتی درآورده است که هزاران جنایت، تخلف، بازداشت، شکنجه، سلب تابعیت، مجازات مخالفان، محاصره مناطق (مسکونی) و بیش از ۵۰ نوع تخلف (حقوقی) را که سازمان ملل، موسسات و گزارشها به ثبت رسانده اند بجا گذاشته است.

ملت بحرین در استبداد، ظلم، آزار و آذیت و خونریزی بی حد و حصر بدست رژیم حاکم بسر می برد، رژیمی که از تمامی خوط قرمز انسانی، دینی، سیاسی و قانونی عبور کرده ‌و این امر باعث ترقیب آن به میزبانی نشست منامه در راستای معامله قرن علیرغم مخالفت های ملی، عربی، اسلامی و جهانی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
    0 0
    فکر نمی کنند خداوند یکتا می بیند اعمالشان را، تپش قلب میلیونها انسان را برای قدس و کعبه نمی بینند که می خواهند سرزمین وحی را اسیر نظام اپارتاد و کودک کش صهیونیسم ها کنند، دقیقا جایی که خداوند یکتا می بیند و سخت عذاب می دهد، حاکمان عربی می توانستند خودشان پول هایشان را برای دفاع از قدس هزینه کنند، چرا به سردمداران امریکایی که می خواهند نیل تا فرات را بگیرند گوش می دهند و اینگونه آسیا و اروپا و افریقا زیر چکمه های نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی له می شود و خیانت قرن را بنام مسلمان تمام می کنند، اما خداوند یکتا که نمی گزارد و ملتها و انسانهای آزاده هوشیارند و نباید بگزارند