چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاونت تعلیم و تربیت سپاه علی آباد:

حوزه/ معاونت تعلیم و تربیت سپاه علی آباد گفت: گام اول انقلاب، معنویت افزایی و معنویت اندیشی و اخلاق مداری است که نردبانی برای پی ریزی گام دوم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، نشستی با موضوع بررسی بیانیه گام دوم انقلاب با حضور حجت الاسلام پور اسد، در جمع طلاب، اساتید و بانوان شهر فاضل آباد با مشارکت حوزه حضرت زینب کبری(س) در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء(عج) فاضل آباد برگزار شد.

حجت الاسلام پوراسد مقدمه فهمیدن و عمل کردن جوانب گام دوم انقلاب را تبیین گام اول دانست و گفت: گام اول انقلاب، معنویت افزایی و معنویت اندیشی و اخلاق مداری است که نردبانی برای پی ریزی گام دوم است.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه علی آباد افزود: نتیجه بیانیه گام دوم انقلاب بعد از خودسازی و ساختن جامعه سالم، ایجاد تمدن نوین اسلام در جهان است و این چیزی است که دشمن از اجرایی شدن آن بسیار بیم دارد و اتاق فکرهای متعددی برای اجرایی نشدن مفاد این بیانیه تشکیل داده است.

حجت الاسلام پوراسد اضافه کرد: اولین نکته ای که رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در رابطه با اجرایی شدن بیانیه گام دوم بیان فرمودند، «امید آفرینی» به خصوص برای جوانان است که این مهم محقق نمی شود مگر با کار جهادی، مانند؛ کاری که مردم در سیل اخیر به فرمان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده رفتند و روحیه امید را برای مردم آن مناطق به ارمغان آوردند.

وی در پایان پیشرفت علمی و پژوهشی را دومین نکته اجرایی شدن بیانیه گام دوم دانست و با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب  گفت: اقتصاد نکته کلیدی سلطه پذیری یک کشور است زیرا اگر یک کشور قدرت اقتصادی بالایی داشته باشد، سلطه ناپذیر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha