جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شکست ترامپ

حوزه/ سردار هشت سال دفاع مقدس گفت: ملت ایران در برهه های ملی امتحان خود را به خوبی پس داده اند و بی شک تهدیدات ترامپ؛ رئیس جمهوری گستاخ آمریکا برای همه ما بلوف سیاسی و به نوعی گردنکشی بیهوده محسوب می شود.

سردار یوسف روشن از فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: دفاع مقدس و ارزشهای هشت ساله جنگ تحمیلی گنجینه ای عظیم و معنوی برای جمهوری اسلامی است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون همین شهدا آبیاری شده است، گفت: جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آزمون بسیار بزرگی برای سنجش ایمان، اخلاص و ایثارگری جوانان و مردان این مملکت بود که خوشبختانه همه این عزیزان از این آزمون عظیم سربلند بیرون آمدند.

سردار روشن در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تهدیدات منطقه ای دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا و دیگر اذنابش اشاره کرد و افزود: تهدید و تحدید نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط دشمنان چیز تازه ای برای ملت ایران نیست و 40 سال است که این تهدیدات به صورت مکرر تکرار می شود و ملت ایران دیگر به آن وقحی نمی نهد.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران در برهه های ملی امتحان خود را به خوبی پس داده اند و بی شک تهدیدات ترامپ؛ رییس جمهوری گستاخ آمریکا برای همه ما بلوف سیاسی و به نوعی گردنکشی بیهوده محسوب می شود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود با اشاره به نقش روحانیت و علما در هدایت رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی در دوران دفاع مقدس، بیان داشت: در اوایل انقلاب بسیاری از بزرگان دینی و علما کشور توسط منافقان و ایادی استکبار و آمریکا به شهادت رسیدند به امید اینکه قدرت معنوی کشور تضعیف شود که هرگز اینگونه نگردید.

سردار روشن اظهار داشت: امروز هم اقتدار نظامی جمهوری اسلامی دشمنانی که تا دیروز در منطقه با آزادی کامل جولان می دادند را به زانو درآورده است و آنان را در موضع ضعف و تسلیم قرار داده است که این را باید پیروزی دیپلماسی برای این ملت و نظام دانست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: این تهدیدات پوشالی و توهمات دشمنان نیز بی شک تاریخ مصرف خاص خود را دارد زیرا تاریخ این مهم را اثبات کرده است.

سردار روشن در پایان سخنان خود اظهار داشت: تا زمانی که ملت ایران پشت سر ولایت مطلقه فقیه حرکت کنند، هرگز دشمنان نمی توانند تعرضی به این کشور داشته باشند، لذا باید مواظب توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha