سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق اسلامی ملّی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه با میزبانی از کنفرانس شوم منامه، به ملت و کشور بحرین و تاریخ ریشه دار آن بی احترامی کرد و موضع گیری های انسانی، ملّی و وطنی آن را بی ارزش نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  جمعیت وفاق اسلامی ملّی بحرین گفت: رژیم آل خلیفه با میزبانی از کنفرانس شوم منامه، به ملت و کشور بحرین و تاریخ ریشه دار آن بی احترامی کرد و موضع گیری های انسانی، ملّی و وطنی آن را  بی ارزش نمود.

وفاق اسلامی تاکید کرد: میزبانی رژیم آل خلیفه از صهیونیست ها با هدف تجارت با مسئله اصلی امت عربی و اسلامی، ننگ بزرگ و جنایتی است که در صفحه سیاه تاریخ نوشته خواهد شد و این گناهی نابخشودنی و لکه ننگی بر پیشانی رژیم و رهبران آن است و ملت بحرین با این حماقت و خروج از اصول و ثوابت مخالف است.

این حزب اسلامی اشاره کرد: ملت بحرین در میان ملت ها و دولت های جهان از آوازه بلند و چهره درخشانی برخوردار است و صاحب موضع گیری های شجاعانه و قاطع در تمامی اتفاقات و مسائل انسانی و ارزشی بوده و ملت های ستم دیده جهان را یاری کرده است.

جمعیت وفاق اسلامی، مستولیت دشمنی ملت های عربی و اسلامی را متوجه رژیم آل خلیفه دانست و تاکید کرد: حماقت ها و معامله های رژیم، تمامی خط قرمز ها را رد کرده است و به حساب منافع قدرت طلبانه رژیم در سایه فقدان مشروعیت مردمی، به ملت بحرین توهین می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha