چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
معارفه

حوزه/ طی آیینی مدیر جدید مدرسه علمیه شهرستان آوج معرفی شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر امروز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند و خالصانه مدیر سابق مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حجت الاسلام هادی در این سه سال که در این مدرسه حضور داشتند توانستند فعالیتهای ماندگار وارزشمندی برای طلاب واساتید برنامه ریزی نمایند که جای تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه امیر المومنین (ع) شهرستان آوج از لحاظ آموزشی، پژوهشی و تبلیغ از مدارس خوب وموفق استان بوده که باید این موفقیت ها همچنان تداوم داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین همچنین به نقش ارزشمند امام جمعه این شهر بیان کرد: خوشبختانه امام جمعه شهرستان آوج در تمام زمینه های مختلف در حوزه علمیه همیشه همراه و یاور طلاب و اساتید بوده که باید این روند همچنان با حمایت کامل از مدیرجدید ادامه داشته باشد .

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تغییر مدیر این مدرسه به منزله ضعف در برنامه ها ی این فرد نیست ،بلکه می توانیم با انتخاب یک مدیر جوان و با تجربه  بتوانیم با بهره گیری از تجربیات دیگر اساتید به پیشرفت و تعالی مدرسه بیش از پیش کمک نماییم.

حجت الاسلام عباسی ضمن قدردانی از تلاش های مدیر سابق این مدرسه ،حجت الاسلام اکبر شعبانلی را به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج منصوب کرد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha