پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام هاشمی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از بانوان برجسته و گرانقدر اسلام هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمی، عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از بانوان برجسته و گرانقدر اسلام هستند و جایگاه ایشان از لحاظ علم ،عقل ،عدالت ،فقاهت بسیار بلند مرتبه است.

حجت الاسلام هاشمی خاطرنشان کرد: این شخصیت برجسته الگوی ایمان، اخلاق، ایمان، امانتداری و فداکاری نه فقط در عصر و زمانه خود بلکه در تمام دوره های اسلامی است و تا اسلام زنده است الگوهای اخلاقی این دین نیز زنده و پابرجا خواهد ماند.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج ضمن قدردانی از تلاشهای ارزشمند حجت الاسلام هادی در مدت 3 سال حجت الاسلام شعبانلی را از اساتید برجسته و با کوله باری از تجربه دانست و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه شهرستان آوج به حضور بی نظیر مردم استان قزوین در مراسم وداع و تشییع شهید طلبه روحانی بیان کرد: انصافا در این سه روز که پیکرهای مطهر این شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس به این شهر و دیگر شهرها انتقال داده شد، از همه اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان در مراسم وداع، استقبال و تشییع حضوری بی نظیر و ارزشمندی داشتند که این نشان هنده این است  که ملت ایران همچنان قدردان خون شهدا بوده وهمیشه پشتیبان نظام مقدس اسلامی وروحانیت بوده وخواهند بود.

سپس مدیر سابق و جدید  مدرسه علمیه شهرستان آوج گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha