پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مسئولین و کارگزاران حج باید، حجی عزتمندانه و باشکوهی را برگزار نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در دیدار با مدیر کل حج و زیارت استان قزوین که در دفتر امام جمعه این شهر برگزارشد، گفت: آنچه که در حج باید اولویت زائران سرزمین وحی باشد، تقوا و ذکر با معبود است که می تواند بسیار تاثیرگزار باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: زائران سرزمین وحی که به این مکان ارزشمند و نورانی وارد می شوند بدانند که این سفر، سفری با برکت و فراموش نشدنی در زندگی آنها بوده و تا می توانند از فضای معنوی آنجا به بهترین نحو استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه برای عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همه مسئولین و کارگزاران حج باید، حجی عزتمندانه و باشکوهی را برگزار نمایند، تصریح کرد: انسان وقتی از حج یا زیارت بر می گردد باید با قبل متفاوت باشد و اگر هیچ تغییری ایجاد نشود دلیل بر این است که مقبول نشده است.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان بالا بردن سعه صدر برخورد حسنه با زائران از سوی مدیران و کارگزاران حج را با اهمیت دانست و بیان کرد: شما باید در مرحله اول صبر و حوصله خود را بالا برده و برخورد همراه با عطوفت و مهربانی با زائران داشته باشید که خدمتگزاری به زائران خانه خدا ثواب فراوانی به همراه خواهد داشت.

سپس دکتر یوسفی گزارشی از اعزام کاروان های حج از استان قزوین مطالبی ارائه کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha