پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
عیادت آیت الله اعرافی از پدر شهید و استاد پیشکسوت حوزه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور، از ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، استاد پیشکسوت حوزه علمیه قزوین عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، به همراه حجج الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حبیب الله غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور در امور استانها، با حضور در منزل  ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین سید موسی ابراهیمی از این استاد پیشکسوت حوزه قزوین عیادت کرد.

در جریان عیادت مدیر حوزه های علمیه کشور،حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی و خدمات استاد پیشکسوت به حوزه قزوین ارائه داد.

آیت الله اعرافی نیز با تجلیل از تلاش‌ها و خدمات علمی و تبلیغی احجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، برای این استاد پیشکسوت آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی هم با تشکر و قدردانی از حضور آیت الله اعرافی و هیئت همراه به بیان خاطراتی از دوران طلبگی و خاطرات علمی خود پرداخت.

یادآور می‌شود حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی، از محققان برجسته حوزه‌های علمیه کشور بوده و در زمینه مباحث دینی فعالیت‌های ماندگاری داشته‌اند که تحقیقات و پژوهش های وی به صورت کتاب در اختیار علاقه‌مندان علوم ناب معارف اسلامی قرار گرفته است.

همچنین در سال ۱۳۵۶ تدریس نهج البلاغه را برای جوانان و نوجوانان و طلاب علوم دینی شروع نموده و در مقاطع مختلف به تدریس اشتغال داشته و در کنار تدریس تحقیق مجموعه بزرگی به نام احادیثی از رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) از طریق مورخین و علما شیعه به صورت جدی جمع آوری کرد و تاکنون ۹ جلد از آن به چاپ رسیده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha