جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن اقتدار

حوزه/ جشن اقتدار به پاس قدردانی از نمایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پیشرفته ترین پهپاد جاسوسی آمریکا همزمان با آغاز دهه کرامت در مدارس علمیه خواهران استان با حضور جمع کثیری از دختران و زنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،‌جشن اقتدار به پاس قدردانی از نمایش اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پیشرفته ترین پهپاد جاسوسی آمریکا، همزمان با ایام دهه کرامت شب گذشته، در مدارس علمیه خواهران استان با حضور جمع کثیری از دختران و زنان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در این جشن که به همت مدیران و طلاب مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد، اظهار داشت: این جشن که نام اقتدار را به خود دارد به پاس قدر دانی از شجاعت، و نمایش مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرنگونی پیشرفته ترین پهپاد جاسوسی آمریکا همزمان در مدارس علمیه خواهران استان  برگزار گردید.

فاطمه یوسفی با اشاره به سرنگونی فوق پیشرفته ترین پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: همزمانی تجاوز پهپاد آمریکایی به حریم جمهوری اسلامی ایران و انهدام آن توسط مدافعان حریم کشور با سالگرد ماجرای هدف قرار گرفته شدن هواپیمای مسافربری ایران ایر با ۲۹۵ مسافر بیگناه توسط ناو آمریکایی، سند محکم دیگری بر جنایتکاری و تجاوزگری آمریکا در منطقه و در ضدیت با جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: این اقدام سپاه نشان داد دشمن باید بداند که هیچ عمل و اقدام خصمانه و تجاوزکارانه‌ای بی پاسخ نخواهد ماند و جنایتکاران را به سزای عملشان خواهند رساند.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان از رزمندگان دلاور هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و واحدهای راداری و پدافندی در اقدام به موقع و واکنش انقلابی و دفاعی محکم در برابر اقدام خصمانه و تجاوزکارانه پرنده جاسوسی آمریکا و همچنین از رزمندگان نیروی دریایی سپاه در جمع آوری لاشه پهپاد منهدم شده امریکایی قدردانی کرد.

یوسفی اضافه کرد: هدف از برگزاری جشن اقتدار توسط مدیران و طلاب مدارس علمیه خواهران استان نشان دادن اهمیت و ارج نهادن بیشتر اقدامات مقتدرانه سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرز و بوم کشور و نابودی پهپاد در بین مردم است.

یوسفی در ادامه بیان داشت: به حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طوماری با شعار من هم یک سپاهی ام در سراسر استان امضاء شد.

گفتنی است، این مراسم در در مرکز استان در دو نقطه پر تردد شهر همچون میدان امام خمینی(ره) و میدان انقلاب با برپایی ایستگاه صلواتی با ظرفیت پذیرایی از چار هزار نفر همراه و با نورافشانی برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha