چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پذیرش طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران گفت: سیاستی که مدرسه بر آن مبنا ایجاد شده ادامه پیدا می کند تا ان شاء الله طلاب بومی کامیاران مدرسه را در اختیار بگیرند، بومی بودن طلاب هم از بعد مسافت باعث راحتی طلاب است هم از نظر کمک و یاری رساندن طلاب به فضای دینی شهرستان نیز حائز اهمیت است .

حجت الاسلام سید جلال حسینی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان کامیاران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سنندج، با بیان اینکه در شهر کامیاران 6 پایه تحصیلی و 70 طلبه فعالیت دارند، اظهار داشت: در سال آینده هم پایه هفتم به این مدرسه اضافه می شود و البته این نیازمند همکاری و هماهنگی بیش از پیش میان سایر ادارات مرتبط در شهرستان کامیاران و همچنین همیاری مردم شریف کامیاران می باشد.

وی افزود: امسال در شهر کامیاران برای اولین بار 5 داوطلب از خود شهرستان کامیاران داریم و قطعا با توجه به افزایش ارائه خدمات حوزوی، دینی و علمی در این مرکز ، این تعداد در شهرستان کامیاران رو به افزایش خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: سیاستی که مدرسه بر آن مبنا ایجاد شده ادامه پیدا می کند تا ان شاء الله طلاب بومی کامیاران مدرسه را در اختیار بگیرند، بومی بودن طلاب هم از بعد مسافت باعث راحتی طلاب است هم از نظر کمک و یاری رساندن طلاب به فضای دینی شهرستان نیز حائز اهمیت است.

به گفته وی امسال برای اولین بار یکی از طلاب بومی کامیاران به عنوان مدرس رسیده است و با توجه به استقبالی که از شیوه تدریس افراد بومی خود شهرستان کامیاران شده است، طلاب بسیار کوشا هستند و در مدرسه حضور  پرشور و علمی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha