جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ کاروان زیر سایه خورشید در مدرسه علمیه رضویه بیرجند

حوزه/ با حضور خدام بارگاه رضوی جشن زیر سایه خورشید در شهر چغادک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با حضور امام جمعه شهر چغادک صبح امروز نشست هماهنگی برگزاری برنامه های دهه کرامت و جشن زیر سایه خورشید در شهر چغادک برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی میرزایی نماینده دفتر آستان قدس رضوی در چغادک در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های به عمل آمده برای حضور خدام و برگزاری جشن زیر سایه خورشید در این شهر ابراز داشت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است روز پنجشنبه هفته جاری مصادف با 20 تیر ماه جشن زیر سایه خورشید در شهر چغادک با حضور خدام بارگاه رضوی برگزار شود.

وی به تشریح برنامه های خدام در این شهر پرداخت و گفت: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده قرار است خدام رضوی پیش از جشن زیر سایه خورشید با برخی از خانواده معظم شهدا و خانواده ایتام دیدار و بنیز به عیادت برخی از بیماران بروند.

نماینده دفتر آستان قدس رضوی در چغادک افزود: پس از این، برنامه استقبال از خدام رضوی با حضور مردم شهر چغادک از ابتدای کوچه فاطمیه به سمت مصلی جمعه برگزار و نیز جشن زیر سایه خورشید با حضور سه تن از خدام رضوی در همین مکان برگزار می شود.

حجت الاسلام میرزایی از مشارکت نهادهای فرهنگی همچون ستاد نماز جمعه، شهرداری و شورای اسلامی، بسیج و هیات های مذهبی شهر چغادک برای برگزار این برنامه تشکر کرد و گفت: این کار می تواند سبب نهادینه کردن فرهنگ رضوی در جامعه باشد.

وی فرصت سازی تبلیغی، پاسخ به نیازهای معرفتی مردم، مقابله با تفکرات افراطی و کمک به ترویج فرهنگ زیارت از راه دور را از اهداف برگزاری این جشن‌ها و حضور خادمان رضوی در شهر چغادک عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha