جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به خراسان شمالی، گفت: از رئیس‌جمهور انتظار می‌رود برای عملیاتی کردن طرح توسعه خراسان شمالی، حمایت‌های لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان، با اشاره به برکات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال 91، اظهار کرد: کلید توسعه استان، سفر رهبری به خراسان شمالی بود که 20 سال استان را به جلو انداخت.

وی با تأکید بر اینکه باید روند توسعه‌ای استان با همت دولتمردان تداوم یابد، به تدوین طرح توسعه خراسان شمالی پرداخت و گفت: تدوین طرح توسعه خراسان شمالی اقدام مناسبی است که باید با همت همه دست‌اندرکاران استانی و ملی اجرایی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خطاب به مسئولان مختلف استان، اضافه کرد: باید توسعه استان را در کنار همدیگر و دست در دست هم محقق کنیم.

وی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: از رئیس‌جمهور هم انتظار می‌رود برای عملیاتی کردن این طرح حمایت‌های لازم را انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: الآن فضای مناسبی برای توسعه استان خراسان شمالی فراهم شده و همه مسئولان با یکدیگر متحد و همدل هستند که باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اراده‌های شایسته‌ای در مسئولان اجرایی خراسان شمالی دیده می‌شود، تصریح کرد: استاندار جدید خراسان شمالی هم مرد کار است که این نگاه برای خراسان شمالی مفید بوده و منجر به عملیاتی شدن توسعه مدنظر در استان می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha