پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زائر اهل تسنن هندوستانی

حوزه/ سید محمد آصف الحسینی عشق اهل بیت (ع) را یک میراث مشترک شیعه و سنی خواند و اظهار داشت: فقط کسانی که در قبلشان محبت اهل بیت (ع) دارند در دنیا و آخرت موفق خواهند شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سید محمد آصف الحسینی زائر اهل تسنن از شهر احمد آباد گجرات هند در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه گفت: زیارت قبور ائمه اطهار (ع) یکی از آرزوهای بنده بود که به لطف خود اهل بیت (ع) به آرزویم رسیدم و به زیارت کربلا، نجف و قم مشرف شدم و ان شاءالله و به زیارت امام رضا (ع) هم خواهم رفت.

این زائر اهل سنت هندوستانی افزود: در چند روزی که ما در عراق و ایران حضور داریم هیچ فعالیت اختلافی یا توهین به مقدسات همدیگر ندیدیم و الحمدلله در مقامات مقدس، معنویت وحدت و همدلی را هم حس می کنیم. صحبت های تفرقه آمیزی که در کشورهای ما زده می شود کاملا بی بیناد و بی اساس است و شیعه و سنی برادر همدیگر هستند.

وی افزود: کسانی که حرف های تفرقه آمیز مذهبی می‌زنند اول باید تحقیق کنند که آیا این صحبت صحت دارد یا نه؟ اما متاسفانه در کشورهای آسیایی حرف های بی اساسی را مردم بدون هیچ تحقیقی قبول و نشر می دهند.

وی عشق اهل بیت (ع) را میراث مشترک شیعه و سنی خواند و اظهار داشت: فقط کسانی که در قبلشان محبت اهل بیت (ع) دارند در دنیا و آخرت موفق خواهند شد، چون این هم معروف است که "أفلح من صلى على محمد وآل محمد" هم شیعه هم سنی بر محمد و آل محمد (ص) دورد می فرستند و کسانی که بر محمد و آل محمد درود می فرستند رستگارند و ذکر صلوات را کسانی می‌گویند که در قلبشان محبت اهل بیت (ع) باشد و این گونه معلوم می شود کسانی که اهل بیت (ع) را دوست دارند از ما هستند.

این زائر هندوستانی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها را قطعه ای از بهشت در دنیا خواند و افزود: خدا را شاکریم که به ما لطف کرد و توفیق زیارت قبور اهل بیت (ع) را دادند و من خود را بسیار سعادتمند می دانم که زیارت کربلا، مشهد و قم نصیبم شد و از فضای معنوی ایران بسیار متاثر شدم و به برادران اهل سنت و شیعه که هنوز به زیارت امام حسین (ع)، امام علی(ع)، امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) مشرف نشده اند توصیه می کنم حتما یک بار هم که شده برای زیارت این بزگواران بیایند، ما از مردم می شنیدیم که حرمین کربلا، نجف، مشهد و قم قطعه های بهشت در دنیا هستند و اکنون این واقعیت را به چشمان خودمان دیدیم و حس کردیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha