پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حرم رضوی

حوزه/ معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس از تشرف ۱۵ هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، سید خلیل منبتی از تشرف 15 هزار نفر از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به حرم مطهر رضوی در دهه کرامت خبر داد و گفت: حرم مطهر رضوی همه ساله در این ایام، پذیرای هزاران زائر و مجاوری است که برای عرض ارادت به محضر حضرت امام علی‌ ابن موسی الرضا(ع) مشرف می‌شوند و این حجم از زائران می‌طلبد تا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای استقبال و پذیرایی از این زائران در نظر گرفته شود.

وی افزود: همچون سال‌های گذشته این ایام بهترین فرصت برای قدردانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا است و براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته امسال نیز میزبان 15 هزار و 100 نفر از خانواده‌های این عزیزان و جانبازان 70 درصد اعصاب و روان هستیم.

منبتی تصریح کرد: طبق هماهنگی انجام گرفته با مدیریت امور انتظامات و خدمه، والدین معظم شهدا در قالب برنامه زیارتی «امام مهربانی‌ها» به حرم مطهر مشرف می‌شوند و پس از بهره‌مندی از برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی از خوان پر برکت حضرت رضا(ع) در مهمانسرا حضرت متنعم می‌شوند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس اضافه کرد: این گروه‌ها از سراسر استان خراسان رضوی هر روز از ساعت 18 الی 20 در رواق مبارکه شیخ حر عاملی حضور و از برنامه‌های حرم مطهر رضوی بهره‌مند می‌شوند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha