جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اساتید گروه معارف جنگ

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این چهل سال نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آن ثبات قدمی که در کمک به مظلوم و مقابله علیه ستمگر بوده است، مانده اند و این افتخار بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با اساتید گروه معارف جنگ شهید امیر سپهبد صیاد شیرازی اظهار کرد: زندگی شیرین و تلخی دارد اما آن رشد معنوی که به هدف نهایی که همان قرب پروردگار و ظهور حضرت مهدی(عج) ختم می شود بسیار ارزشمند است، لذا امیدواریم تا تلاش ها و زحماتتان به آن متصل گردد و جامعه بشری از این همه ظلم، تجاوز، تعدی و آوارگی خارج شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: امیدواریم تا هرچه زودتر ظهور حضرت مهدی(عج) محقق گردد تا بشر پس از این همه تلخی، به آن زندگی که قرآن وعده داده است، برسد.

وی عنوان داشت: امروز شاهد هستیم که استکبار جهانی در دنیا چه می کند، از کشورهای اروپایی گرفته تا کشورهای آسیایی، از نیجریه تا میانمار ظلم و آدم کشی را به درجه اعلی رسانده اند، اما از طرفی در کشورهای خودشان راهپیمایی های گسترده ای بر علیه نظامشان انجام می شود و در مقابل کاخ سفید پرچم آمریکا را به آتش می کشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجدان هر انسانی از این همه ظلم و تعدی استکبار جهانی به درد می آید، افزود: در این چهل سال نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر آن ثبات قدمی که در کمک به مظلوم و مقابله علیه ستمگر بوده است، مانده اند و این افتخار بسیار بزرگی است.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha