جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری همایش استانی بزرگداشت امامزادگان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با آغاز دهه کرامت برنامه های متنوعی با هدف نهادینه کردن سیره اهل بیت(ع)، در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برگزار خواهد شد،‌گفت: فردا همایش محوری بزرگداشت امامزادگان استان در امامزاده عبدالله(ع) خرم آباد با حضور مردم مومن و ولایی برگزار خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه این همایش راس ساعت 9 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین گنجی از فضلای حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد، افزود: همزمان، نظیر این همایش در شهرستان های بروجرد، کوهدشت و الیگودرز نیز برگزار می شود .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برگزاری جشن و مولودی خوانی، تجلیل از هیئت امنا و خدام امامزادگان، برگزاری محافل انس با قرآن و همچمین برگزاری مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه های دهه کرامت و هفته بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه برشمرد .

حجت الاسلام عباس زاده در پایان دهه کرامت را فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن معارف اهل بیت (ع) در جامعه دانست و گفت: باید از ظرفیت های معنوی این دهه برای انتقال معارف اهل بیت(ع) در جامعه بهره بگیریم و معارف دینی و ولایی را در بین قشر جوان گسترش دهیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha