جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان:

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان از برگزاری ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مقطع سطح ۲ حوزه علمیه خواهران در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم زهرا جمالی زاده از برگزاری ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مقطع سطح ۲ حوزه علمیه خواهران در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: به منظور نظام مند نمودن جذب، گزينش و بكارگيري اساتيد مجرب و فرهيخته و رتبه بندي آنان و نیز بهره گيري صحيح علمي از آنان، از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه خواهران، تابستان هر سال جهت تکمیل اساتید مدارس علمیه استان از بین متقاضیان تدریس معرفی شده از سوی مدارس، ارزیابی اساتید به عمل می آید.

وی، جذب فرهيختگان فاضل و مجرب، ايجاد وحدت رويه و هماهنگي در نحوه ارائه خدمات با توجه به ملاك هاي تحصيلي و تجربي، را از دیگر اهداف برگزاری این آزمون دانست و اعلام کرد: ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مقطع سطح 2 حوزه علمیه خواهران استان گلستان در شهرستان گرگان در حال برگزاری است.

وی اساتيد ارزياب را حجت الاسلام مجتبی ارشاد و حجت الاسلام ناطقي معرفی کرد و گفت: این آزمون ارزیابی به مدت سه روز به طول می انجامد که از 15 تیر آغاز شده و تا 17 به اتمام می رسد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان عنوان کرد: با توجه به نیاز مدارس علمیه، 31 نفر آمادگی خود را جهت شرکت در آزمون ارزیابی اعلام کرده اند که ارزیابی آنان در دو بخش علمی و مهارتی انجام می پذیرد.

جمالی زاده اضافه کرد: اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز می پردازند تا علاوه بر سطح علمی، در زمینه میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب نیز سنجیده شوند.

وی گفت: متقاضیان تدریس در 20 گرایش فقه و اصول، تفسیر و علوم قرآنی، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاريخ، اخلاق، زن در اسلام و ... با توجه به نیاز مدارس علمیه استان مورد ارزیابی قرارخواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha