پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایلام

حوزه/ استاد حوزه علمیه ایلام گفت :آل سعود و صهیونیست ها در حال تخریب شیعیان هستند و برای مقابله با این توطئه ها باید برنامه هایی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمداعلم فریدی، صبح امروز در جمع معاونین مدیریت حوزه علمیه استان ایلام، با تبریک دهه کرامت، با تاکید بر این که اسرار مومن باید حفظ شود، گفت: تلاش کنیم اسرار حوزه و طلبگی را نیز حفظ کنیم.

وی با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) در برابر مشکلات و سختی ها صبوری پیشه کرده اند، اظهار کرد: مردم و بخصوص طلاب نیز باید در برابر سختی‌ها، مشکلات و گرفتاری ها تحمل و صبر داشته باشند.

این استاد حوزه با توصیه همگان به توجه ویژه به اخلاق و سیره نبی اکرم (ص)، تاکید کرد: ما باید در اعمال و رفتار دقت کرده و رسول اعظم(ص) را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به این که از وحدت تعبیرهای مختلفی می شود از جمله تقسیم وحدت به معنای عام در سطح بین المللی، وحدت بین مسلمین، وحدت در محیط اداری و یک مجموعه مدیریتی، تصریح کرد: در سطح بین الملل باید به سمتی حرکت کنیم که کسی نتواند به وحدت مسلمین خدشه ای وارد نماید. وحدت در مجموعه مدیریتی نیز لازم است، چون اگر وجود نداشته باشد، کارها به خوبی انجام نخواهد شد.

استاد حوزه علمیه ایلام افزود: آل سعود و صهیونیست ها در حال تخریب شیعیان هستند و برای مقابله با این توطئه ها باید برنامه هایی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فریدی در پایان با تاکید بر علم آموزی، گفت: انسان باید با کسب علم و همراه ساختن آن با عنصر اخلاص، به جامعه خدمت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha