پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه، گفت: حوزه علمیه ایلام باید در رشد اخلاقی جامعه به خوبی ایفای نقش کند و برای تحقق این امر، باید در پارک ها، مدارس و مساجد سطح استان، کلاس های درس اخلاق عمومی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ایلام حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: حوزه علمیه استان در دوران رشد است  و باید برای شتاب بخشی به این مهم برنامه ریزی دقیق و مدون داشت.

وی در ادامه با اشاره به وضع فرهنگی جامعه، تصریح کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید از تمام ظرفیت های طلاب، اساتید و روحانیون استان استفاده شود و با اجرای برنامه های فرهنگی در محیط های عمومی به ویژه پارک ها، با همرایی نهادهای فرهنگی و دستگاه های اجرایی بخصوص شهرداری، در راستای سالم سازی فرهنگ جامعه تلاش شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: حوزه علمیه ایلام باید در رشد اخلاقی جامعه به خوبی ایفای نقش کند و برای تحقق این امر، باید در پارک ها، مدارس و مساجد سطح استان، کلاس های درس اخلاق عمومی برگزار شود.

وی در پایان، بر رشد برنامه های فرهنگی، پژوهشی، تهذیبی، آموزشی و دانش افزایی اساتید حوزه استان تاکید کرد و گفت: برنامه هفتگی حضور در مدارس و رسیدگی به مشکلات طلاب در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha