جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ملکی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که روحانیت همیشه در کنار مردم است، گفت: ملت ایران، روحانیت را صادق واقعی در همه عرصه ها می داند و حضور آنها باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی، ظهر امروز در دومین روز از سفر خود به استان قزوین، در جمع طلاب مدارس علمیه کشور که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری اردوی بصیرتی، گفت:  طلاب از فرصت ها نهایت بهره را ببرند تا در آینده دچار پشیمانی و خسران نشود.

وی به نقش ارزشمند و بی بدیل روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان از نقش تاثیرگذار روحانیت به خوبی آگاه هستند و برای تضعیف آن، همه جانبه توطئه وبرنامه ریزی دارند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با تاکید بر این که روحانیت همیشه در کنار مردم است، ادامه داد: ملت ایران، روحانیت را صادق واقعی در همه عرصه ها دانشته و حضور آنها باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی ضمن تبریک  ولادت باسعادت فاطمه معصومه (س) و ولادت حضرت امام رضا (ع)، بیان کرد: دهه کرامت یادآور بسیاری از مفاهیم بلند و سازنده است.

 حجت الاسلام والمسلمین ملکی همچنین از بخش های مختلف مدرسه علمیه امام صادق (ع) بازدید کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha