شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان

حوزه/ با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و مسئول امور استان‌های اوقاف و امور خیریه کشور از زحمات حجت الاسلام کاروند تشکر و حکم حجت الاسلام زین العابدینی به عنوان مدیر کل جدید اوقاف استان به او اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، ظهر امروز در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس همدان آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان برگزار شد و حجت‌الاسلام رضا حاجی‌ زین‌العابدینی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

در ابتدا این مراسم حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه همدان با اشاره به فعالیت های انجام شده در استان همدان، گفت: در مدت زمانی که به عنوان مدیر کل اوقاف همدان حضور داشتم اقدامات و فعالیت های انجام شده ماحصل پیگیری شبانه‌روزی و کار گروهی همه همکاران بنده بوده است و از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: در ماه های گذشته بحث پرداختن به مساجد و امامزاده‌ها و توجه به آنها رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است که امیدوارم با مدیریت جدید این حرکت سرعت بیشتری بگیرد.

کاروند از مستند‌سازی مطالبات اداره اوقاف از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و بیان داشت: 503 میلیارد تومان از طلب موقوفات مستندسازی و با مدرک ارائه شده است و طی مکاتباتی که با دیوان محاسبات انجام شده، بسیاری از مطالبات وارد سامانه دولتی موقوفات شده است.

در پایان این برنامه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و مسئول امور استان‌های اوقاف و امور خیریه کشور از زحمات حجت الاسلام کاروند تشکر و حکم حجت الاسلام زین العابدینی به او اعطا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha