جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بی شک بانیان و حامیان جنایت تروریستی در شهر پیرانشهر به زودی به سزای عمل وحشیانه و غیرانسانی خود خواهند رسید.

حجت الاسلام و السلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان ضمن محکومیت اعمال تروریستی دشمنان ملت و انقلاب اظهار داشت: ترور و خشونت جزو لاینفک گروهک های تروریستی و ضدانقلاب می باشد که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بسیاری از فرزندان و سرمایه های این مملکت را به خاک و خون کشیده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به حمله تروریستی روز گذشته (سه شنبه) جیره خواران استکبار در شهر پیرانشهر، افزود: متاسفانه در این عملیات تروریستی و ناجوانمردانه 3 نفر از حافظان امنیت و ثابت و از فرزندان این مرز و بوم در قرارگاه حمزه سیدالشهدا به دست دشمنان بشریت و صلح به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: بنده به نمایندگی از طلاب و اساتید حوزوی کردستان و مدارس عملیه این استان شهادت این عزیزان را به ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: این اقدامات کور و خبیثانه که با هدف تضعیف روحیه انقلابی ملت ایران انجام می پذیرد نه تنها تاثیری در روحیه انقلابی و اسلامی این ملت نخواهد داشت، بلکه باعث تحکیم وحدت و بصیرت بیشتر در کشور می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: بی شک عاملان این جنایت ضدبشری و حامیان آن به زودی به سزای عمل ضدانسانی خود خواهند رسید.

براساس این گزارش، در جنایت تروریستی شامگاه سه شنبه در پیرانشهر، 3 تن از رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالهشدا به نام‌های حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده به شهادت رسیدند و یک نفر دیگر نیز مجروح گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha