پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بریدن گلوی نوجوان ۱۷ ساله مسلمان به جرم زمزمه کردن آواز

حوزه/ قاتل سفیدپوست آمریکایی در فروشگاه زنجیره ای در آریزونا گلوی یک نوجوان مسلمان ۱۷ را برید. وی مدعی شد که این نوجوان آواز تهدیدآمیزی می خوانده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی صباح، یک نوجوان 17 ساله مسلمان  در فروشگاه زنجیره ای در  حومه شهری آریزونا در آمریکا به جرم شعر خواندن، توسط یک مرد سفید پوست کشته شد.

پلیس شهر پیوریا در آریزونا میکائیل آدامز را به جرم قتل درجه اول در اوایل روز پنج شنبه بازداشت کرد. آدامز با یک چاقوی جیبی و خون بر روی لباسش و بدنش در محل مشاهده شده بود و دو روز پیش از حادثه چاقوکشی از زندان آزاد شده بود.

جلسه دادگاه رسیدگی به این قتل در 15 جولای برگزار می شود. طبق گفته شاهدین عینی،  آدامز پشت سر الامین جوان مقتول رفته، او را از ناحیه گردن گرفته و یکباره و بدون هیچ دلیلی گلوی او را بریده است.

 

طبق گزارش پلیس شاهد دومی نیز این حادثه را دیده است. تصاویر دوربین های مداربسته نیز نشان می دهند که این نوجوان  در حالی که به شدت خونریزی داشته است از مغازه بیرون دویده و یکباره از هوش می رود. وی در بیمارستان محلی درگذشت. پزشکان اعلام کرده اند که جراحات وی در ناحیه گردن بسیار شدید بوده اند.

قاتل به قتل این نوجوان مسلمان اعتراف کرده و ادعا کرده که موسیقی رپی که قربانی زمزمه می کرده باعث شده احساس ناامنی کند. دادستان های منطقه گفته اند که این پرونده یک جنایت نفرت محور می باشد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha