پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عبادی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح کشور نارضایتی های بسیاری در زمینه نظارت ها وجود دارد، گفت: نظارت یا نیست و یا کم و گزینشی است، به همین دلیل بسیاری از کارهای کشور دچار رخوت شده است.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، صبح امروز در دیدار با مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر اظهار کرد: نیروهای هلال احمر دوستان گمنام مردم به شمار می روند.

وی افزود: بسیاری از افراد هنگامی که در گرفتاری قرار می گیرند اگرچه دارای دوست و فامیل هستند، اما در آن زمان یا نیستند و یا اگر حضور دارند کاری از دستانشان بر نمی آید، لذا آن افرادی که در آن شرایط استثنایی حضور دارند و مشکلات مردم را حل می کنند همین نیروهای هلال احمر هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان داشت: گاهی اوقات شرایطی به وجود می آید که عزیزان هلال احمر در حین دفاع از جان و مال دیگران، شهید می شوند و در حوادث جان می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه عبادت تنها نماز و روزه نیست و خدمت و نجات و حفظ مردم از بالاترین عبادات است، تصریح کرد: هر آنچه که از نظر کارشناسی صحیح وظیفه هر فرد شناخته شود و فرد همراه با انجام وظیفه، قصد قربت الی الله کند، عبادت است.

وی با بیان اینکه مدیریت و نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، انسان های سالم و توانمندی هستند، گفت: باید پرسنل و جمعیت هلال احمر همواره به قداست کارشان بیشتر از حجم کارشان معتقد باشد زیرا کاری مقدس و ارزشی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نظارت در تمامی سازمان ها مسئله بسیار مهمی است، ادامه داد: انسان همواره در معرض خطا، اشتباه و غفلت است، لذا بازرسی ها و نظارت ها باعث می شود که افراد همواره احساس کنند مورد نظر رده های بالایی خود بوده و همچنین متوجه می شوند که بین کارآمدی و ناکارآمدی تفاوت بسیار است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه در حال حاضر در سطح کشور نارضایتی های بسیاری در زمینه نظارت ها وجود دارد، افزود: نظارت ها یا نیست و یا کم و گزینشی است، لذا به همین دلیل بسیاری از کارهای کشور دچار رخوت شده و امیدواریم که افراد از خواب غفلت بیدار شده و این فرصت های طلایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدر ندهند.

امام جمعه بیرجند در پایان با اشاره به اینکه مردم از عدم نظارت‌ها، ناراضی هستند، گفت: مردم خراسان جنوبی، مردم بسیار بافرهنگی هستند و شایستگی هرگونه خدمتگزاری را دارند.

 

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha