جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه ابوتراب امامی کاشانی

حوزه/ مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی (ره) در پیامی با اشاره به مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری، معظم له را علمدار عزت و کرامت امت اسلامی خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، متن پیام مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی(ره) در دفاع از مواضع مقام معظم رهبری با ترامپ در واکنش به تحریم های  ظالمانه استکبارجهانی علیه جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

  باسمه تعالی

بشرطها و شروطها

…  سَمِعْتُ النَّبِيَّ ص يَقُولُ سَمِعْتُ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ يَقُولُ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ حِصْنِي‏ فَمَنْ‏ دَخَلَ‏ حِصْنِي‏ أَمِنَ‏ مِنْ‏ عَذَابِي‏ قَالَ‏ فَلَمَّا مَرَّتِ‏ الرَّاحِلَةُ نَادَانَا بِشُرُوطِهَا وَ أَنَا مِنْ‏ شُرُوطِهَا.

 عيون أخبار الرضا عليه السلام ؛ ج2 ؛ ص135

سر آمد فقیهان و عالمان، مرد ایمان و شایسته کاری، پیشوای جهاد و مبارزه، علمدار عزّت و کرامت اُمّت، جلودار بصیرت و تیزبینی، مرد حکمت و تدبیر، پرچم برافراشته اقتدارو غیرت ورزی، اُسوه کتابدانی، کتابخوانی و دانش طلبی، گلزار مهر و محبّت ایمانی، آتش خشم بر مستکبران و ظالمان، زبان گویای نصح و خیرخواهی رهبر فرزانه و ولی امر مسلمین است که نور پر برکت وجود شریفش به فضل الهی پایدار باد. با داشتن چنین جلودار فهیم،بصیر و شجاع، صد حیف و هزاران تأسّف بر جامعه جهانی، اسلامی و ملّی که قدر این جلودار حکیم و رسول دعوت به توحید و خداپرستی را نمی دانند و نسبت به پشتوانه دانش الهی، آسمانی، اسلامی، ولایت و سرپرستی امام زمانش بی خبرند. از سران کور و کر کشورهای مختلف جهان یعنی افرادی مانند ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان و ... که بگذریم نوبت به بررسی علمکرد سران کشور و میهن اسلامی مان یعنی رئیس جمهور محترم و تیم کاری ایشان می رسد. در این هنگام ما کم و بیش مواجه با افرادی هستیم که توان فهم، درک و تحمّل تدابیر، برنامه ها و سخنان و توصیه های جلودار را ندارند؛ امّا می کوشند سستی، عدم اعتقاد راسخ، نافهمی و ناسازگاری خود را زیر لفافه ی سخنان عوام فریبانه پنهان نمایند؛ اینان هرگز سیاست های مدبّرانه و بهنگام رهبر را درک نکردند؛ هرگز جریان های سیاسی و موقعیّت والای جمهوری اسلامی را فهم نکردند؛ هرگز هشدارهای رهبر را در بیداری و بصیرت در برخورد با دشمن جدّی نگرفتند. اینان ضعف روحی و رعب از دشمن را بر توکّل و امید به نصرت خداوند مقدّم داشتند.

ای کاش خطر جنگ نرم دشمن را به خوبی و هشیاری احساس می کردند.

ای کاش دلیل اصلی خصومت دشمنان به ویژه آمریکا را درک می کردند.

ای کاش خطر زندگی نازیبای اشرافی برای مسئولان را لمس می نمودند.

ای کاش هشدار نسبت به خطر عقب نشینی در مقابل دشمن را فهم می نمودند.

ای کاش نامگذاری سال ها توسّط مقام معظم رهبری را جدّی می گرفتند.

ای کاش اقتصاد مقاومتی  و برکات فراوان آن را باور می نمودند.

ای کاش مبارزه با فسادهای مالی را به صورت ریشه ای و همه جانبه در دستور کار قرار می دادند.

ای کاش مبارزه با تورّم افسار گسیخته و از پای در آورنده مستضعفان جامعه را صادقانه دنبال می نمودند.

ا ی کاش جایگاه بلند پیام مقام معظّم رهبری نسبت به گام دوّم انقلاب را نیکو درک می کردند.

خداوندا ذرّه ای از ایمان ، شجاعت و توکّل شهیدان را به ما و مسئولان کشورعطا فرما.

خداوندا ذرّه ای از حمیّت و غیرت حضور در صحنه بسیجیان و خانواده معظّم شهیدان را به ما و مسئولان کشور عطا کن.

خداوندا ذرّه ای از توکّل و سلامت نفس ایثار گران و آزادگان دیروز و امروز انقلاب را به ما و مسئولان کشور عطا نما.

خداوندا ذرّه ای از بصیرت، بلند اندیشی و حکمت مقام معظّم رهبری را به ما و مسئولان کشور عطا گردان.

آری مسئولان کشور در حدّ جایگاه بلند مسئولیّت خود، توان فکری و عملی و تبعیّت از ولایت پربرکت فقیه را ندارند.

خداوندا به برکت میلاد فرخنده حضرت علی بن موسی الرّضا که میلاد فرخنده اش بر تمامی مسلمانان جهان بویژه اُمّت والا و دلاور ایران اسلامی فرخنده باد؛ از شرّ دشمنان خارجی لجوج و دوستان وامانده و نافهم و منافقان هزار چهره به برکت وجود مقدّس حضرت ولی عصر (عجلّ الله تعالی فرجه الشّریف) محفوظ بدار.   

(مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی (ره))

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha