پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سالک

حجت الاسلام و المسلمین سالک گفت: مرحوم فیروزیان مصداق بارز فدایی انقلاب بود، عشق به اهل بیت علیهم السلام در وجودش سرشار بود، ساخت بیش از ۴۰ مسجد همراه با خانه های عالم متعدد در مناطق محروم در سراسر کشور همگی دلیل بر علاقه آن مروحوم بر خدمتگزاری به طلاب بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک پیش از ظهر امروز در دومین سالگرد ارتحال چهره ماندگار تبلیغ مرحوم حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا فیروزیان در سالن اهل بیت اظهار کرد: مرحوم حجت الاسلام فیروزیان با خدا معامله کرد و کسی که با خدا معامله کند با بندگان کاری ندارد

وی تصریح کرد: خیلی ها عالِم بودند و می دانستند، ولی مرحوم فیروزیان می دانست وبه آن عمل می کرد و خود را در محضر دائمی خدا می دید.

نماینده مردم اصفهان عنوان کرد: مرحوم فیروزیان بدون هیچ گونه اغراقی از نیروهای حزب الهی بود و با ایمان راسخ و قوی راهی را طی کرد که آثار وبرکات آن را امروز شاهدیم.

وی تاکید کرد: مرحوم حجت الاسلام فیروزیان هرکجای کشور به وجود اندیشه های بلند اسلام نیاز بود، حضور پیدا می کرد وهرکجا که که لازم بود از محرومین دفاع کند و دربرابر باطل قد عَلم کند می شتافت، این از شاخصه های آن مرحوم به عنوان یک نیروی قوی الهی بود

حجت الاسلام سالک خاطرنشان کرد: آن مرحوم برخوردار از علم اخلاق و صاحب شجاعت، عدالت، خلق خوب وخوش و زیبنده به مکارم اخلاقی بود.

وی افزود: مرحوم فیروزیان مصداق راسخ ایستادن در برابر طاغوت بود و هیچگاه تطمیع نمی شد و تبعیت از استکبارهم نمی کرد و تمام قد در برابر همه جریانات انحرافی چون وهابیت و بهاییت و توده و کمونیست و...ایستاد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  اذعان داشت:مرحوم حجت الاسلام فیروزیان جهاد کبیر را صرف کرد، پای انقلاب اسلامی چنین افرادی ایستادند که همواره نسبت به دشمن ونقشه های دشمن بسیار حساس بودند و در جهت خنثی سازی اندیشه های باطل قیام می کردند.

وی ادامه داد: مرحوم، انسانی عالم، فاضل، مردم دوست وخدمتگزار محرومین بود، همیشه براساس مبانی اخلاقی نبوی وعلوی خوش چهره  و خندان بود.

حجت الاسلام سالک بیان کرد: آن مرحوم همیشه درپی کسب رضایت الهی بود و همواره برای خدمتگزاری به طلاب وعالمان دینی تلاش شبانه روزی می کرد.

وی تاکید کرد:من بااستدلال بیان می کنم، مرحوم فیروزیان به اندازه پنج  وزارتخانه فعالیت کرد و فردی بسیار بلند همت بود و همیشه آینده را می دید و برای دفاع از اسلام و انقلاب تمام قد آمادگی داشت.

وی با بیان اینکه هیچگاه سرما، گرما، مکان وزمان برای آن مرحوم مطرح نبود و فقط به انجام وظیفه می اندیشید، باید راه چنین افراد تداوم بخشیده شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: مرحوم فیروزیان مصداق بارز فدایی انقلاب بود،عشق به اهل بیت(ع) در وجودش سرشار بود، ساخت بیش از 40 مسجد همراه با خانه های عالم  متعدد در مناطق محروم در سراسر کشور همگی دلیل بر علاقه آن مروحوم بر خدمتگزاری به طلاب بود.

وی ابراز کرد: علاقه آن مرحوم به انقلاب زبانزد بود ومجاهده فی سبیل الله بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha