جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون اقتصادی استانداری فارس

حوزه/ معاون اقتصادی استاندار استان فارس موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران را باعث سربلندی نظام و ایل قشقایی‌ها دانست و گفت: این هدف متعالی را که موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران دنبال می‌کند، قطعاً پشتیبانی خداوند و ائمه(ع) را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، یدالله رحمانی عصر امروز در دیدار اعضای هیئت‌ امنا، جمعی از خادمان و همیاران موکب عشایری قشقایی‌های ایران در کربلا که در استانداری فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت‌های مواکب استان فارس در اربعین حسینی بسیار مطلوب بوده است، اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندیم که موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی مطلوبی چه در ایران و چه در عراق دنبال می‌کند.

معاون استانداری استان فارس، موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران را باعث سربلندی نظام و ایل قشقایی‌ها دانست و افزود: این هدف متعالی را که موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران دنبال می‌کند، قطعاً پشتیبانی خداوند و ائمه(ع) را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران سازمان‌دهی خوبی به‌ویژه در فعالیت‌های فرهنگی انجام‌شده است، همچنین تشکیل کمیته علمی نیز بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم با رویکردی که این موکب در پیش‌گرفته است روزبه‌روز در انجام فعالیت‌ها موفق‌تر شوید.

معاون استانداری استان فارس، به علاقه‌مندی مردم به موکب عشایری قشقایی‌های ایران اشاره کرد و بیان داشت: علاقه‌مندی مردم به موکب مهم‌ترین نعمتی است که شامل حال شما شده است، البته متأسفانه برخی هستند که در این وادی برای جویای نام واردشده‌اند اما قطعاً اعضای این موکب برای کار خیر وارد این عرصه شده‌اند.

وی در پایان در ازای گرفتن حکم خادم افتخاری موکب عشایری حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران، ابراز کرد: مایه افتخار است که خادم افتخاری این موکب را داشته باشم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 0
    موکب دیگ چیه ..واقعا وظایف مدیران مملکت اینه
    • خادم العباس IR ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
      0 0
      سلام هی هی هی مدیران مملکت چه کارها که نمیکنند به نظر نمیاد شما موکب را نشناسید یا ندانید که چیست اما انچه پیداست اینه که شما تکلیف خودت با خودت مشخص نیست دم خروس و قسم حضرت عباست با هم شده رو راست باش موکب قشقایی های ایران با قوت تمام به کار خود ادامه میدهد شما هم با ما باش نه در مقابل ما