جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: رسانه ها و شبکه های ماهواره ای بسیاری با صرف هزینه های هنگفت و وقت و زمان کافی به دنبال کم رنگ کردن حجاب در جامعه اسلامی هستند و به اصطلاح می خواهند تفکرات سکولار را در کشورهای اسلامی نهادینه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، ظهر امروز در دیدار با جمعی از طلاب اهل سنت با تاکید بر اینکه بسیاری از قوانین اسلامی در جامعه رعایت نمی شود، گفت: اسلام دینی کامل است و برای ارتقا زندگی مسلمان تمام موارد را به صورت شفاف بیان نموده است که این امتیازی مهم برای مسلمین محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: با وجود این همه اسناد و منابع غنی اسلامی، باید اذعان کرد که گروه های منحط و التقادی در حال استحاله اعتقادی جامعه اسلامی هستند و وضعیت امروزی حجاب نتیجه تلاش و شیطنت های فکری این فرقه ها، گروه ها و نحله های ضداسلامی است.

وی با اشاره به اینکه حجاب زن مصونیت است نه محدودیت، بیان داشت: اگر نگاهی موشکافانه داشته باشید، یکی از صد جبهه جنگ فرهنگی دشمنان برای مبارزه با حجاب زنان مسلمان است.

ماموستا راستی ادامه داد: رسانه ها و شبکه های ماهواره ای بسیاری با صرف هزینه های هنگفت و وقت و زمان کافی به دنبال کم رنگ کردن حجاب در جامعه اسلامی هستند و به اصطلاح می خواهند تفکرات سکولار را در کشورهای اسلامی نهادینه کنند

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه تبلیغات دروغین زیادی توسط شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی علیه وضعیت زنان در داخل کشور صورت می گیرد، بیان کرد: هر انسان منطقی به راحتی متوجه می شود که این همه هزینه برای تغییر تفکر زنان مسلمان در بحث حجاب تلاش برای ایجاد شکاف در بین مسلمانان است، وگرنه زن مسلمان به خوبی می داند که حجاب برای او واجب دینی و از دستورات دین مبین اسلام می باشد.

این روحانی اهل سنت گفت: با این وجود در سالهای اخیر مبارزه با حجاب وارد فاز جدیدی شده است و شبکه های ماهواره ای معاند به صورت آشکارا زنان و دختران مسلمان را تشویق به کشف حجاب می کنند و حتی برای این کار مشوق هایی در نظر گرفته اند.

وی تصریح کرد: بی شک اگر حجاب در جامعه اسلامی کم رنگ شود، دیگر شئونات اسلامی نیز ضربه خواهند خود، لذا زنان و بانوان مسلمان دستورات قرآن و رسول اکرم (ص) نصب العین خود قرار دهند.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه با اشاره به نقش مهم مراکز و متولیان فرهنگی در بحث مبارزه با تبلیغات سو دشمنان علیه حجاب زن مسلمان، گفت: در سالهای اخیر آنگونه که شایسته است برنامه منسجم و کاربردی در بحث حجاب نداشته ایم و همین خلا فرصتی شد تا دشمنان تبلیغات مسموم خود را علیه این واجب دینی به راحتی اشاعه دهند.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: متاسفانه برخی از خانواده ها از روی غفلت و ساده انگاری اقدام به استفاده از شبکه های ماهواره می کنند که این کار ضربه بزرگی به بنیان خانواده می باشد، لذا استفاده از دیش های ماهواره ای تفکرات و باورهای دینی را تضعیف می کند و به جرأت می توان گفت که یکی از علل افزایش ناهنجاری ها و طلاق ها در جامعه همین شبکه های ماهواره ای مبتذل می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha