چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شورای همبستگی ملی پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی در جلسه شورای ملی همبستگی پاکستان گفت: امروز آمریکا در دنیا نقش شیطان را ایفا می کند و به دنبال تفرقه و تضعیف مسلمانان و استحکام رژیم جعلی اسرائیل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عارف حسین واحدی دبیر شورای علمای شیعه پاکستان در جلسه شورای ملی همبستگی پاکستان گفت: امروز آمریکا در دنیا نقش شیطان را ایفا می کند و هر کشوری به سیاست های آمریکا عمل نکند را تحریم یا تهدید می کند و به دنبال تجزیه و تضعیف مسلمانان و استحکام رژیم جعلی اسرائیل است.

وی در ادامه اظهار داشت: آمریکا به دنبال توسعه اسرائیل است و برای استحکام این رژیم جعلی تمام تلاش خود را انجام می دهد، اما نمی داند که این باعث نابودی رژیم جعلی خواهد شد.

دبیر شورای علمای شیعه پاکستان با بیان اینکه آمریکا در خلیج فارس به دنبال جنگ بوده و این بر خلاف قوانین بین المللی است افزود: آمریکا خطر بزرگی برای منطقه شده است، زیرا در منطقه به دنبال جنگ است و این یک خطر جدی برای منطقه است و از این رو شورای همبستگی ملی پاکستان باید فعالیت های تروریستی را محکوم کرده و برای اتحاد مسلمین تلاش کند.

 

نماز جماعت شخصیت های دینی مذاهب مختلف پاکستان

در پایان جلسه شورای همبستگی ملی پاکستان، روحانیون برجسته شیعه و سنی و فرقه های مختلف این کشور برای نشان دادن اتحاد عملی روحانیون به مردم،‌نماز جماعت را به امامت دکتر صاحبزاده ابوالخیر محمد زبیر رئیس شورای همبستگی ملی پاکستان برپا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha