جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اخراج دو زن از پرواز به خاطر «تروریست» خطاب کردن سه مردم مسلمان

حوزه/ دو زن که لهجه بریتانیایی داشتند از یک پرواز توماس کوک از ترکیه به سمت گاتویک اخراج شدند. آن ها سه مرد مسلمان را به خاطر داشتن چفیه سفید رنگ، «تروریست» و تهدید خطاب کردند و حاضر نبودند با آن ها به سمت مقصدشان سفر کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، دو زن به خاطر «تروریست» خواندن سه مرد مسلمان از یک پرواز توماس کوک از ترکیه به سمت گاتویک اخراج شدند.

به گفته دیگر مسافران، این دو زن مردان مسلمان را به خاطر داشتن چفیه، «تروریست» خطاب کرده و آن ها را «تهدیدی» برای امنیت هواپیما و پرواز خطاب کردند. ویدئو حادثه که در ساعت 1 صبح روز جمعه گرفته شده نشان می دهد که یکی از زنان که به نظر می رسد انگلیسی باشد، کیفش را از روی باربند سقفی هواپیما برمی دارد و توسط پلیس از هواپیما به بیرون اسکورت می شود. گفته می شود این حادثه سبب شد که پرواز از دالمان به سمت گاتوک یک ساعت به تاخیر بیافتد.

ماریو ون پوپل یک مرد بلژیکی که سه فرزند دارد واز مسافران این پرواز بود گفت: این زن دیوانه وار نژادپرست بود!

وی در پیامی توئیتری نوشت: مسافر در پرواز توماس کوک حاضر نشد در هواپیما بماند زیرا سه مرد ریشو با چفیه سفید در هواپیما بودند!

شانا کری نیز که در هواپیما بوده گفت: آن ها به جلوی هواپیما رفتند و با خدمه پرواز و مهمانداران صحبت کرده و تلاش کردند 3 مرد را از پرواز اخراج کند و گفتند که آن ها نفرت انگیز و یک «تهدید» محسوب می شوند!

خانم کری گفت: آن ها به من هم که سعی داشتم رفتار اهانت آمیزشان را بهشان گوشزد کنم توهین کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha