پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 498944
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳
رونمایی از سه اثر جدید نویسنده فرنگیس

حوزه/ سه اثر جدید نویسنده فرنگیس با عناوین «گم بی»، «من عروسک گلهانم» و «قلب کوچک سپهر» در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سه اثر جدید مهناز فتاحی، نویسنده کتاب فرنگیس با عناوین «گم بی»، «من عروسک گلهانم» و «قلب کوچک سپهر»، روز سه شنبه 25 تیرماه 1398در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

«گم‌بی» کتاب جدید مهناز فتاحی برای کودکان و نوجوانان است که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده است.

ماجرای این کتاب در زمان بمباران و در پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه اتفاق می‌افتد و به زندگی دختربچه‌ای می‌پردازد که پدر و مادرش در تاریکی و شلوغی پناهگاه فکر می‌کنند او کشته شده است و به همین خاطر بدون دخترشان از آن‌جا می‌روند. گمبی در زبان کردی به معنای گمشده است.

«من عروسک گلهانم» نیز روایت دختر یکی از شهدای کشتی آزادی(گلهان) که در حال کمک‌رسانی به مردم غزه است. این داستان برگرفته از خاطرات گلهان است. او در مصاحبه‌اش از عروسکی می‌گوید که پدرش برایش درست کرده بود.

«قلب کوچک سپهر» هم به ماجراهای واقعی بیماری فرزند نویسنده «سپهر» پرداخته شده است. این اثر روایت‌گر مسایل مستند و واقعی از خاطرات نویسنده است. کتاب «قلب کوچک سپهر» برای تقویت امید به زندگی و ایستادگی در برابر مشکلات، برای نوجوانان بسیار مناسب است.

گفتنی است این مراسم روز سه شنبه از ساعت 16 تا 18 در تالار امیر حسین فردی حوزه هنری تهران واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha