پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 498978
۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
ایلام

حوزه/ در جلسه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام و رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی استان، موضوع معافیت تحصیلی طلاب و خروج از کشور آنان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به دستورالعمل های جدید تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، در جلسه مشترک حجت الاسلام یونس گلی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه ایلام و سرهنگ دوم رحمت الله فتاحی نیا، رئیس اداره تحصیلی معاونت وظیفه عمومی که در مدیریت حوزه استان برگزار شد، مسائل مرتبط با طلاب در این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه موضوع معافیت تحصیلی طلاب و خروج از کشور آنان مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به دستورالعمل های جدید تبادل نظر شد.

همچنین به مسائلی همچون بررسی وضعیت تحصیلی طلاب ورودی امسال، اطلاع رسانی کامل به طلاب برای دریافت معافیت تحصیلی، اعلام به موقع اسامی طلاب انصرافی به معاونت نظام وظیفه، بررسی مبالغ وثیقه طلاب برای خروج از کشور و ... پرداخته شد. 

حجت الاسلام گلی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین معاونت وظیفه عمومی استان، گفت: الحمدلله تعامل بسیار خوبی بین حوزه و نیروی انتظامی برقرار است و این امر بر گرفته از شناخت درست و کامل از وظایف و جایگاه حساس طرفین می باشد.

در ادامه، سرهنگ فتاحی نیا، رئیس اداره تحصیلی معاونت نظام وظیفه عمومی استان ایلام با تشکر از دقت عمل و بروز رسانی مدارک و مستندات طلاب از سوی مدیریت حوزه استان، افزود : احترام به روحانیت وظیفه همه ماست و الحمدلله تمامی همکارن ما در عرصه خدمت رسانی نظام به طلاب و روحانیون به این مهم دقت داشته و دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha