جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگي حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علیمه خواهران مازندران گفت: با همکاری مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان، دوره تربیت مربی دانش آموزی برای طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

خانم فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران بیان کرد: با توجه به  توافق نامه بین مرکز مدیریت حوزه و وزارت کشور، در خصوص رصد و کنترل آسیب های اجتماعی و طی مذاکره با دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی جهت همکاری در این خصوص، مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان سرفصل های اختصاصی آسیب های اجتماعی را تدوین کرد که پس از تائید و اجرای مراحل قانونی، برگزاری دوره های آموزشی در این خصوص به مدیریت های استانی ابلاغ شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران افزود: دوره آموزشی تربیت مربی دانش آموزی شامل دو دوره عمومی و تخصصی با پشتیبانی های تخصصی بعد از دوره، مانند برپایی نمایشگاه، تهیه پرسمان دانش آموزی در خصوص آسیب های اجتماعی بوده که سرانه ای برای هر طلبه در مدت 8 روز دوره و پشتیبانی تکمیلی، تعیین شده است.

 وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه خواهران مازندران، پس از انعقاد قرار داد با مرکز آینده سازان، مراحل اجرایی این کار را برنامه ریزی و طی دو روز، مصاحبه ورود به دوره را با حضور 102 نفر از طلاب سطح2، 3 و 4 مدارس علمیه خواهران استان و دو استاد مصاحبه کننده از مرکز آینده سازان در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری برگزار کرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: با توجه به سهمیه استان، پس از مراحل مصاحبه، تعداد50 الی 60 نفر برای شرکت در دوره انتخاب می شوند که دوره آموزشی به مدت 8 روز در تابستان سال جاری با حضور اساتید مرکز آینده سازان در مازندران برگزار می شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha