جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام جمعه بجنورد گفت: وجود سلایق مختلف و متفاوت سیاسی در کشور امری طبیعی بوده و ممنوع نیست؛ اما این سلایق و تفکرات گوناگون نباید مسئولان را از هدف متعالی خدمت به مردم دور کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار مردمی رئیس‌جمهور با اهالی خراسان شمالی در شیروان، بر تقویت همدلی، اتحاد و هم‌زبانی مسئولان بخش‌های مختلف کشور تأکید کرد.

وی با اشاره به وجود سلایق و عقاید سیاسی گوناگون در بین افراد جامعه گفت: داشتن عقاید سیاسی گوناگون در بین اقشار جامعه ممنوع نیست، اما نباید اجازه دهیم تا این تفاوت سلیقه سیاسی سبب ایجاد نفاق و جدایی در کشور شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تفاوت در علایق و سلایق و تفکرات سیاسی مسئولان را از خدمتگزاری به جامعه و کشور بازدارد.

وی اضافه کرد: وجود سلایق مختلف و متفاوت سیاسی در کشور امری طبیعی است، اما این سلایق و تفکرات گوناگون نباید مسئولان را از هدف متعالی خدمت به مردم دور کند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به انتخابات پیش رو در کشور، گفت: باید با هر اعتقاد و سلیقه سیاسی در انتخابات کشور شرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) با اشاره به روایتی از امام هشتم (ع) اظهار کرد: پیروان اسلام باید در مقابل نفوذ شیطان نفس در مسیر اصلی خود ایستادگی کنند و اجازه ورود هوای نفسانی به مسیر اصلی زندگی خود را ندهند.

وی افزود: بنا به فرموده امام هشتم (ع) باید پیروان اهل‌بیت و ائمه اطهار با صداقت در گفتار و رفتار زندگی کنند و امانت‌دار و خدمتگزار مردم باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) در روایتی دیگر فرموده است که پیروان ما باید از بحث و گفت‌وگوی بی‌نتیجه پرهیز کنند و به‌جای هدر دادن انرژی در این بحث‌های بی‌مورد، صله‌رحم و رفتاری توأم با مهربانی را مبنای کار خود قرار دهند.

امام جمعه بجنورد در پایان با تقدیر از استاندار خراسان شمالی به‌منظور پیگیری و تحقق سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان و همچنین تشکر و قدرانی از مردم خراسان شمالی به سبب حضور و استقبال از هیئت دولت اظهار کرد: با وجود گرمای شدیدی که امروز شاهدش هستیم مردم خراسان شمالی صمیمانه از رئیس‌جمهور و هیئت دولت استقبال کردند که این استقبال نشان‌دهنده پایبندی مردم خراسان شمالی به عهد و پیمان خود با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha