جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پویایی و نشاط علمی، تهذیبی و پژوهشی در حوزه های علمیه، گفت: امروز حرکت رو به جلو در زمینه های مختلف در حوزه های علمیه بیانگر آینده نگری و دوراندیشی مقام معظم رهبری و انتظاراتی است که معظم له از حوزه های علمیه دارند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید حوزه علمیه استان لرستان، در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره به اینکه حوزه های علمیه نگهبانان و پاسداران آموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه هستند، بیان داشت: حوزه های علمیه و مبلغان، پناهگاه و ملجا مردم هستند و در این راستا تلاش می کنند تا به مردم خدمت خالصانه داشته باشند .

وی با بیان اینکه لرستان زادگاه و سرزمین پرورش علماء و مبلغان بزرگ است، افزود: نقش آفرینی روحانیون و علماء لرستانی در تاریخ و برهه های مختلف کشور گواه این جان فشانی ها برای تاریخ اسلام و انقلاب است .

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه حوزه های علمیه سنگربان معارف الهی و اخلاقی در جامعه هستند، خاطرنشان کرد: معنویت، بصیرت و پیشرفت روزافزون دین و فرهنگی در جامعه مدیون تلاش های خالصانه حوزه های علمیه است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به پویایی و نشاط علمی تهذیبی و پژوهشی در حوزه های علمیه، گفت: امروز حرکت رو به جلو در زمینه های مختلف در حوزه های علمیه بیانگر آینده نگری و دوراندیشی مقام معظم رهبری و انتظاراتی است که معظم له از حوزه های علمیه دارد .

وی در پایان با قدردانی از تلاش ها و خدمات مدیر سابق حوزه علمیه استان لرستان حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، بیان داشت: ایشان در طول فعالیت خود همواره با سعه صدر و همت جهادی تلاش خود را برای رونق علمی تهذیبی و پژوهشی در حوزه های علمیه بکار گرفت و امروز نیز انتظار می رود سرپرست جدید حوزه  استان حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی  با توجه به تجربیات و خدمات ارزنده، رونق علمی، تهذیبی و پژوهشی حوزه لرستان را تداوم و ارتقاء ببخشد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha