جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، برخورد با موضوع بی حجابی را نیازمند کار کارشناسی دانست و گفت: بسیاری از افراد بد حجاب شرایط و فضای اجتماعی آنها را به این سمت کشیده است، بنابراین برای آگاه کردن آنها نیازمند برخورد با لطافت و حساب شده هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، ظهر امروز در دیدار با معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط این ستاد خاطر نشان کرد: یکی از کمبود هایی که در زمینه امر به معروف با آن مواجه هستیم نبود چارچوب قانونی و دقیق است.

وی افزود: موازی عمل کردن ستاد امر به معروف و نهی از منکر با دیگر نهادهایی همچون شورای فرهنگ عمومی باعث ایجاد تداخل در روند اجرای امور و موفقیت کمتر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، تصویب چارچوب قانونی مشخص را راهکاری مهم در پیشبرد اهداف موجود برشمرد و گفت: پس از ابلاغ این قوانین هر فردی که در این نهاد ها مشغول است می داند که تا چه اندازه و تا چه محدوده ای می تواند فعالیت کند.

وی تصریح کرد: در بررسی برخی از مطالب این سردرگمی وجود دارد که کدام موضوع در ستاد امر به معروف باید مطرح شود و کدام موضوع در شورای فرهنگ عمومی و یا در دیگر نهاد های موازی موجود.

امام جمعه همدان کلیات 90 درصد از معروفات و منکرات کشور را یکسان دانست و اظهار داشت: ستاد امر به معروف برای موفقیت بیشترمی تواند تجربیات موفق ستادهای سراسر کشور را جمع آوری کند و آن را در اختیار دیگر استان ها قرار دهد.

وی برخورد با موضوع بی حجابی را نیازمند کار کارشناسی دانست و گفت: قبل از انجام هر کاری باید ابعاد مختلف آن بررسی شود و مطمئن شویم که این کار دارای اثار مثبت اجتماعی هست و یا اثر عکس به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد: بسیاری از افراد بد حجاب شرایط و فضای اجتماعی آنها را به این سمت کشیده است، بنابراین برای آگاه کردن آنها نیازمند برخورد با لطافت و حساب شده هستیم.

در این دیدار، حجت الاسلام روح الله میرزایی معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان به مهم ترین اقدامات انجام شده توسط این ستاد و نهادهای زیر مجموعه خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha