جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجاب

حوزه/ فعال حوزه بسیج و رسانه گفت: بسیج خواهران باید توطئه جدید دشمنان اسلام در کم رنگ کردن حجاب زن مسلمان را با برنامه ریزی های مدون و تخصصی خنثی کند و این وظیفه ای کم نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیده السادات حسینی عصر امروز در جمع خواهران بسیجی، در تالار فرهنگی فجر سنندج اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس طلاب خواهر در کنار سایر رزمندگان اسلام در مقابل دشمنان بعثی قرار گرفتند و زحمات و ایثارگری های این قشر در تاریخ این نظام هرگز فراموش شدنی نیست.

این فرمانده بسیج خواهران در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه خروجی فعالیت های بسیج خواهران در کشور در حد عالی است، گفت: خوشبختانه علیرغم تبلیغات سو دشمنان برای جدایی بین انقلاب و ملت، حضور خواهران بسیجی در سطح کشور چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی نه تنها ریزشی نداشته است، بلکه شاهد رشد، شکوفایی و ترقی بسیج خواهران در سطح کشور به ویژه های استانهای مرزی هستیم.

حسینی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه بسیج به فرموده امام راحل شجره طیبه است، افزود: امام راحل علاقه خاصی به بسیج داشت می درباره جایگاه این قشر ایثارگر بارها فرموده اند :« بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه‏ های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می ‏دهد».

این فعال حوزه بسیج و رسانه ادامه داد: امروز سطح فعالیت های بسیج بسیار گسترده شده است و تشکیل بسیج سازندگی و حضور در مناطق دورافتاده و محروم کشور بدون دریافت هرگونه مزدی نشان از حسن نیت و عرق آنان به این نظام الهی دارد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تاثیری گذاری بسیج خواهران در این برهه تاریخی از انقلاب بسیار استراتژیک است، گفت: دشمنان اسلام سالهاست که پروژه اشاعه بی بندوباری در بین جامعه به ویژه در بین بانوان را آغاز کرده اند، لذا حضور آگاهانه و بابصیرت بسیج خواهران نه تنها لازم است، بلکه واجب و ضروری است.

این فرمانده بسیج خواهران ادامه داد: بسیج خواهران باید توطئه جدید دشمنان اسلام در کم رنگ کردن حجاب زن مسلمان را با برنامه ریزی های مدون و تخصصی خنثی کند و این وظیفه ای کم نیست.

حسینی در ادامه سخنان خود اشاره کرد: یکی از مسائلی که رده های مختلف بسیج باید از آن غافل نشوند، موضوع به روز شدن نیروی بسیج است، بدین معنا که بسیجی و پایگاه های مقاومت بسیج باید با تکنولوژی روز پیش بروند.

این فعال بسیج و مربی امور قرآنی ادامه داد: تسلط بر فضای مجازی یکی از برنامه های نیروهای بسیج در کشور است. امروز دشمنان از طریق فضای مجازی جنگ خود را علیه این نظام ادامه می دهد، لذا بایسته و شایسته است که هر فرد بسیجی در بحث رسانه به ویژه رسانه های مجازی و ... دستی بر آتش داشته باشد.

حسینی در پایان سخنان خود گفت: یکی دیگر از برنامه های بسیج خواهران در سطح کشور باید ارائه آموزش های مهارتی و فنی به خواهران، بانوان و زنان خانه دار برای پیاده شده شعار مقام معظم رهبری مبنی بر «اقتصاد مقاومتی»باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha